صدور هشدار زرد / وزش باد شدید در پایتخت در راه است

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید در استان خبر داد و گفت: استحکام سازه های موقت و تابلوهای تبلیغاتی ضروری است.

به‌گزارش خبرگزاری ایمنا، حامد یزدی مهر، بعد از ظهر امروز_ سه‌شنبه هفتم فروردین_ در جمع اصحاب رسانه از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد خیلی شدید در استان تهران به ویژه مناطق جنوبی‌، غربی و ارتفاعات خبر داد و اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی، وزش باد شدید، گاهی خیلی شدید در مناطق مستعد با احتمال خیزش گردوخاک و رگبار پراکنده از امروز_ سه شنبه هفتم فروردین_ آغاز تا روز_ پنج شنبه نهم فروردین_ مورد انتظار است.

وی با اشاره به این پیش بینی هواشناسی، به مردم و ساکنان مناطق مذکور افزود: ضمن اطمینان از استحکام سازه‌های موقت و سست مثل داربست‌ها، در فعالیت‌های عمرانی احتیاط لازم را داشته باشند و از تردد و توقف در بناهای نیمه کاره و پرواز گلایدر و هواپیماهای سبک اجتناب کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به سقوط اجسام و تابلوهای تبلیغاتی نیز هشدار داد و گفت: با توجه به ایام نوروز و تعطیلات به مسافران نوروزی توصیه می‌شود، در مدت زمان مذکور از برپایی چادرهای مسافرتی اکیداً خودداری کنند.

وی در خصوص اجتناب از پرواز گلایدر و هواپیماهای سبک و احتیاط در چرای دام و تردد عشایر در مناطق کوهستانی نیز هشدار داد و تصریح کرد: کشاورزان تمهیدات لازم را نسبت به پوشش گلخانه‌ها و استحکام نهال‌های تازه کشت شده با نصب قیم بیاندیشند.

کد خبر 739451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.