توزیع ۶۶۰بسته معیشتی بین نیازمندان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مرکزی از توزیع ۶۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و بهره مندی ۱۹۰۰ نفر از بسته های فرهنگی و سلامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، علیرضا شهرجردی امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین _در حاشیه اجرای طرح هلال رحمت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن بهار طبیعت و تقارن با بهار معنویت با هدف اطلاع رسانی در خصوص سلامت آحاد جامعه و نیز حمایت از اقشار کم برخوردار، اعضا و داوطلبان فعال، خیرین و حامیان شعب هلال احمر و خانه‌های هلال استان مرکزی برنامه‌های مختلفی را اجرا کردند.

وی با اشاره به ارائه خدمات نوروزی در طرح مروجین سلامت افزود: با مشارکت داوطلبان فعال بیش از ۵۰۰ بسته فرهنگی و اطلاع رسانی سلامتی در بین مردم و مسافران نوروزی توزیع شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مرکزی با اشاره به اجرای پرشور طرح هلال رحمت در ماه مبارک رمضان گفت: به همت خیرین، حامیان و داوطلبان هلال احمر بیش از ۴۵۰۰ نفر از خدمات سبدهای معیشتی و ۲۵۰۰ نفر از سفره‌های افطاری بهره‌مند شده‌اند که ارزش ریالی آن بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال است.

شهرجردی در رابطه با دیگر اقدامات ارزشمند حوزه داوطلبان افزود: اجرای طرح نیابت با هدف بازدید از سراها و خانه‌های سالمندان، و حضور در منازل بیماران، مددجویان، خانواده‌های شهدا و جانبازان و برپایی ایستگاه‌های سلامت سنجش فشار خون و قند خون، اقدامات بشر دوستی در راستای کمک به مردم مظلوم غزه و سیل زدگان سیستان و بلوچستان با استقرار صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و اجرای طرح داوطلب یار امداد و نجات با هدف ارائه خدمات مشاوره‌ای و همکاری پزشکان داوطلب از دیگر برنامه‌ها و اقدامات شاخص در ایام نوروز بوده است.

وی در ادامه از اجرای طرح مرهم زائر با همکاری بیش از ۱۶۰ نفر از داوطلبان خبر داد و گفت: در این طرح بالغ به ۱۰۰ میلیون ریال دارو اهدایی توسط مردم جمع‌آوری شده و پس از تفکیک و بسته بندی با نظر پزشکان داوطلب همکار هلال احمر در اختیار اقشار کم برخوردار قرار خواهد گرفت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی اضافه کرد: از ابتدای طرح تا کنون بیش از ۱۱۰۰ داوطلب و خیر با مجموعه هلال احمر در ایام نوروز ۱۴۰۳ و اجرای برنامه‌های متنوع همکاری داشتند و این برنامه‌ها تا ۱۷ فروردین ماه ادامه دارد.

شهرجردی از توزیع ۶۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و بهره‌مندی ۱۹۰۰ نفر از بسته‌های فرهنگی و سلامت خبر داد.

کد خبر 739448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.