فراهم شدن فضای خلق ایده‌های جدید تفریحی و گردشگری در اصفهان

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باتوجه به اقدامات خوبی که در شرکت توسعه سیاحتی سپاهان انجام شده، فضای خلق ایده‌ها، افکار و روش‌های جدید برای حضور بیشتر خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدامیر سامع در بازدید از مجتمع گردشگری صفه اظهار کرد: با توجه به مدیریت خوبی که در شرکت توسعه سیاحتی سپاهان انجام شده و برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی که مسئولان شهری و شهرداری و مدیریت این شرکت و کارکنان آن فراهم کردند فضای خلق ایده‌های جدید، افکار جدید و روش‌های جدید برای حضور بیشتر خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه برای آن‌که مردم و آحاد مختلف بتوانند تفریح سالم و متنوعی را داشته باشند فضای خوبی در پهنه‌های عملکردی شرکت توسعه سپاهان ایجاد شده است، افزود: امیدوار هستم کارهای خیلی خوبی که بخشی از آن با تلاش خستگی‌ناپذیر مدیریت و کارکنان شرکت انجام شده، بخشی دیگر در حال انجام است و قسمتی در فاز برنامه قرار دارد، هر کدام به نوبت برای خدمت‌رسانی به مردم فعال شود.

فراهم شدن فضای خلق ایده‌های جدید تفریحی و گردشگری در اصفهان

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: این مسیر خدمت‌رسانی برای ایجاد محوطه‌هایی از جنس گردشگری، تفریح و نشاط و به ویژه محل‌هایی که مردم احساس احترام کنند، خلق شده و از نظر مسائل ایمنی موارد رعایت شده تا شهروندان و گردشگران بتوانند از تمام ظرفیت‌ها به نحو احسن بهره‌مند شوند.

سامع در رابطه با اقدامات مدیریت شهری اصفهان برای اجرای ابرپروژه‌های تفریحی اضافه کرد: پروژه‌های شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سه سطح ابرپروژه‌های بلند مدت، ابرسازه‌های تفریحی میان مدت و پروژه‌های تفریحی کوتاه مدت، تقسیم‌بندی شده‌اند.

وی ادامه داد: تاکنون پروژه‌های کوتاه مدت به اجرا رسیده است، میان مدت‌ها در حال اجرا یا چگونگی اجرا قرار دارد و امیدواریم با تمرکزی که شورا در برنامه بودجه ۱۴۰۳ پیش‌بینی کرد و جمع‌بندی پیشنهادات خوب مطرح شده در شورای اسلامی شهر اصفهان و جلسات کمیسیون تلفیق این موارد جمع‌بندی و پس از آن وارد فاز اجرا شود.

کد خبر 739426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.