۲۵ دست‌فروش در اصفهان هدایت و ساماندهی شدند

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از ساعت ۷:۰۰ ششم فروردین تا ساعت ۷:۰۰ امروز (سه‌شنبه) هدایت و ساماندهی یک متکدی و ۲۵ دست‌فروش در شهر انجام شد.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعالیت گشت‌های ویژه اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری در اصفهان (کمیته قضائی و انتظامی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان) اظهار کرد: از ساعت ۰۷:۰۰ ششم فروردین سال جاری تا ساعت ۰۷:۰۰ امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین_ سال جاری ۴۶ مورد تذکر و اعمال قانون بازاریابان اسکان غیرمجاز (کلید به دستان) انجام شده است.

وی افزود: در این بازه زمانی ۱۴۴ چادر مسافرتی توسط نیروهای گشت ویژه این اداره کل از سطح شهر جمع‌آوری شده است.

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در صورتی که فرد یا مسافری، اقدام به برپایی چادر در سطح شهر کند، مأموران تذکر می‌دهند تا چادر توسط مسافر جمع شود.

ابوطالبی با بیان اینکه از ساعت ۰۷:۰۰ ششم فروردین سال جاری تا ساعت ۰۷:۰۰ امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین_ سال جاری ۳۵۹ مورد راهنمایی خودروی مسافران انجام شده است، گفت: اکیپ‌های نودوپنج‌گانه برای برخورد قانونی با مسافرانی که در شهر اقدام به برپایی چادر کرده‌اند و جمع‌آوری افرادی که به عنوان بازاریاب در معابر شهری اقدام به جذب مسافر می‌کنند، فعال شده‌اند و یک مورد جمع‌آوری بازاریابان اسکان غیرمجاز (کلید به دستان) انجام شده است.

وی ادامه داد: در این مدت، هدایت و ساماندهی یک متکدی و ۲۵ دست‌فروش در شهر انجام شد.

کد خبر 739330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.