انجام بیش از ۲۰۰۰ عملیات و خدمات امدادی در طرح ملی امداد و نجات نوروز

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور با اشاره به انجام ۲۲۶۴ عملیات و خدمات در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۳، از امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر به بیش از هزار ۱۷ هزار نفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان امداد و نجات هلال‌احمر، بابک محمودی اظهار کرد: از تاریخ بیست‌وچهارم اسفند ۱۴۰۲ تا ششم فروردین ۱۴۰۳، در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۲۲۶۴ مورد عملیات امدادی توسط نیروهای این جمعیت صورت گرفته است.

وی افزود: در این بین ۱۰۳۱ مورد عملیات جاده‌ای «معادل ۴۵ درصد»، ۸۴ مورد عملیات کوهستان «معادل ۴ درصد» و امدادرسانی به حوادث جوی ۱۵۴ مورد معادل «۷ درصد» انجام شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور کل دریافت‌کنندگان خدمات امداد و نجات در کشور را ۱۷ هزار و ۳۴۸ نفر عنوان کرد و گفت: ۲۱۸۹ نفر به صورت سرپایی درمان و ۸۳۱ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند، ۳۰۷ نفر به مناطق امن انتقال داده پیدا کردند و ۲۹۲۵ نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند.

وی تصریح کرد: برای ۱۷۸ نفر در حوادث و سوانح جاده‌ای عملیات رهاسازی صورت گرفت و برای ۵۰۴۶ نفر سنجش میزان قند و فشار خون انجام شد.

کد خبر 739325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.