ابتکارات اصفهان در خدمت‌رسانی به گردشگران نوروزی قابل‌ تقدیر است

رئیس ستاد مرکزی خدمات سفر کشور در نشست با اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اصفهان، ابتکارات اصفهان در خدمات‌رسانی به گردشگران نوروزی را قابل‌ تقدیر دانست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان علی‌اصغر شالبافیان صبح امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین‌_ در نشست ستاد سفر اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ضمن ابراز خرسندی از فعالیت همکاران ستاد سفر اصفهان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های ما در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تلاش برای ایجاد تعامل با مردم و سایر دستگاه‌ها برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران با آفرینش و خلاقیت رویدادهای جدید است.

وی با تاکید بر اینکه تنزل جایگاه اصفهان به معنای ضعف در کل کشور است، افزود: ابتکارات اصفهان در خدمات‌رسانی به گردشگران بسیار ارزشمند بوده و قابل‌تقدیر است، بنابراین امید داریم تا با افزایش تعاملات، اصفهان بتواند الگوی مناسبی برای همه ایران باشد.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور تصریح کرد: با توجه به تنوع رشته‌های صنایع‌دستی و ابلاغ معاونت محترم صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور، تورهای کارگاه‌گردی صنایع‌دستی در دستور کار است.

شالبافیان تأکید کرد: باید تلاش کنیم میراث فرهنگی و شناخت آن عمومی شود، بنابراین باید اصفهان در زمینه عمومی شدن میراث فرهنگی هم در کشور الگو باشد؛ بهره‌گیری از جوانان و حتی نوجوانان در این زمینه از ارزش والایی برخوردار است.

کد خبر 739317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.