پذیرش ۱۲ هزار و ۱۰۳ نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان گفت: اسکان مسافران نوروزی در سطح استان با کیفیت قابل قبولی در حال انجام است و تا امروز حدود ۲۱۲۸ خانوار به تعداد ۱۲ هزار و ۱۰۳ نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده‌اند.

مهدی جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در همدان با اشاره به اینکه ظرفیت‌های گردشگری همدان به عنوان یکی از مهمترین بخش‌های قابل توجه در توسعه استان است، اظهار کرد: حدود ۲۱۲۸ خانوار به تعداد ۱۲ هزار و ۱۰۳ نفر تا امروز، هفتم فروردین، در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده‌اند.

وی افزود: استان همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران اسلامی، از جهات مختلف همچون آب‌وهوای خوب، آثار تاریخی شگفت‌انگیز و مناطق مستعد تفریحی از نقاط مهم و گردشگرپذیر کشور ایران محسوب می‌شود و نوروز، فرصت مناسبی است تا بتوانیم فرهنگ غنی استان را به مردم کشور عزیزمان معرفی کنیم.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان همدان ضمن قدردانی از زحمات عوامل اجرایی در خدمات‌دهی مطلوب به مسافران نوروزی ادامه داد: آموزش و پرورش مدارسی را که از نظر امکانات بهداشتی و خدماتی در سطح بالاتری هستند، در اختیار مسافران گذاشته که موجب رضایتمندی مسافران نوروزی شده است.

جلیلی اضافه کرد: از بیست‌وهشتم اسفند سال گذشته تا امروز هفتم فروردین، حدود ۲۱۲۸ خانوار به تعداد ۱۲ هزار و ۱۰۳ نفر به تعداد ۱۷ هزار و ۷۶۷ نفر-روز در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان در سراسر استان پذیرش شده‌اند و در مدارس همدان اسکان پیدا کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: میهمانان فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان در ۱۵ پایگاه به تعداد ۱۲۵ آموزشگاه و در ۱۲۰۶ اتاق (کلاس) پذیرش می‌شوند که شامل ۱۵۵ اتاق ویژه، ۹۰۸ اتاق الف، ۳۴ اتاق ب و ۹ مکان از قبیل مراکز خانه معلمان و اردوگاه‌ها است.

جلیلی گفت: فرهنگیان می‌توانند با استفاده از سامانه متمرکز اسکان به نشانی eskan.medu.ir نسبت به رزرو اینترنتی مراکز اسکان نوروزی اقدام کنند و پذیرش حضوری فرهنگیان تا سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ است.

کد خبر 739305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.