تهران، شیراز و مشهد بیشترین مقصد سفر از پایانه‌های مسافربری اصفهان بوده است

مسئول امور پایانه‌های مسافربری برون‌شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در پیک نخست سفرهای نوروزی بیشترین مقصد گردشگری سفرهای برون‌شهری نوروزی از مبدا اصفهان به تهران، شیراز و مشهد گزارش شده است.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه در پیک نخست سفرهای نوروزی با استقبال مسافران و سفر با اتوبوس مواجه بوده‌ایم، اظهار کرد: تمام ظرفیت‌های پایانه‌های مسافربری اصفهان در ایام نوروز به کار گرفته شده است تا بهترین خدمات به مسافران و سفر با اتوبوس ارائه شود.

وی افزود: با وجود کاهش تعداد اتوبوس‌های برون‌شهری، برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای پوشش سرویس‌دهی به ۱۱۷ مقصد در اقصی نقاط کشور شده است و هیچ مسافری در پایانه‌های این کلان‌شهر بدون بلیت نماند.

مسئول امور پایانه‌های مسافربری برون‌شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته تا ششم فروردین سال جاری ۱۰۰ هزار و ۸۹۵ مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری وارد این کلان‌شهر شدند و ۱۱۲ هزار و ۱۰۳ نفر از شهر به مقاصد مختلف کشور خارج شده‌اند.

تهران، شیراز و مشهد بیشترین مقصد سفر از پایانه‌های مسافربری اصفهان بوده است

توکلی گفت: این تعداد سفر توسط ۸۸۹۷ سرویس اتوبوس برون‌شهری به مقصد ۱۱۷ شهر کشور انجام شده است، همچنین تمهیدات لازم ویژه ایام نوروز با پیگیری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان برحسب تقاضای مسافران در نظرسنجی‌ها برای جابه‌جایی مسافران در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در پیک نخست سفرهای برون‌شهری از طریق پایانه‌ها بیشترین مقصد سفرها به شهرهای تهران، مشهد، شیراز، جنوب و شمال کشور گزارش شده است.

مسئول امور پایانه‌های مسافربری برون‌شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: ۳۲۰۴ سفر درون استانی از طریق پایانه‌های کاوه، صفه، زاینده‌رود و صمدیه در ایام نوروز صورت گرفته و بیشترین خروجی مقصد از این کلان‌شهر به شهرستان‌های کاشان، شهرضا، مبارکه، لنجان، فریدن و گلپایگان بوده است.

تهران، شیراز و مشهد بیشترین مقصد سفر از پایانه‌های مسافربری اصفهان بوده است

توکلی با اشاره به اینکه وارد پیک دوم سفرهای نوروزی شده‌ایم، گفت: با نزدیک شدن به روزهای پایانی نوروز، پایانه‌های مسافربری سرویس‌های خدماتی خود را افزایش خواهد داد تا مسافران با آسودگی خاطر بیشتری به محل زندگی خود بازگردند.

وی افزود: در این راستا امکانات مختلف رفاهی در این پایانه‌ها در اختیار مسافران قرار گرفته و هتل‌ها و رستوران‌ها با رعایت ملاحظات ماه مبارک رمضان از جمله مهم‌ترین آن‌ها است.

کد خبر 739286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.