اجرای برنامه‌های فرهنگی و تفریحی در پارک کوهستانی صفه

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه اقدامات فرهنگی برای استقبال از مسافران در این منطقه به دو بخش فرهنگی و تفریحی تقسیم‌بندی می‌شود، گفت: برنامه‌های فرهنگی شاد از سوم تا نهم فروردین سال جاری در پارک کوهستانی صفه برگزار می‌شود.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مجموعه اقدامات فرهنگی برای استقبال از مسافران در بهار طبیعت و بهار قرآن در منطقه پنج شهرداری اصفهان به دو بخش فرهنگی و تفریحی تقسیم‌بندی می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح این منطقه افزود: برنامه‌های فرهنگی شاد از سوم تا نهم فروردین سال جاری در پارک کوهستانی صفه برگزار می‌شود.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۵ شهرداری اصفهان تاکید کرد: روزانه نماز جماعت ظهر، مغرب و عشا در مسجد پارک کوهستانی صفه اقامه می‌شود.

کارگر گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی در مجموعه گردشگری صفه شامل مواردی از جمله برپایی رویداد ورزشی تفریحی باغرفه‌های بازی‌های بومی محلی، جهت‌یابی، دارت، ورزش باستانی و دیگر بازی‌های فکری و هیجانی برای خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان است و از ساعت ۱۳:۰۰ تا ۱۷:۳۰ به گردشگران خدمات ارائه می‌دهد، همچنین این بازی‌های تاکنون روزانه حدود ۲۰۰۰ مخاطب داشته است.

وی ادامه داد: ایستگاه‌های بازی‌های رومیزی و ابر بازی‌های خانوادگی تاکنون روزانه حدود ۹۰۰ نفر مخاطب داشته است.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به نمایش به رسم آداب نوروزی در پارک کوهستانی صفه و کارناوال شادی در این پارک کوهستانی و حاشیه رودخانه زاینده‌رود از سی‌وسه پل تا پل مارنان خاطرنشان کرد: ارائه بهترین نوع کیفیت خدمت و بهره‌مندی حداکثری مسافران از این خدمات، هدف نهایی مدیریت شهری است و امیدواریم خاطرات خوشی را در ذهن مسافران به یادگار بگذاریم.

کد خبر 739271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.