اسکان بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ مهمان نوروزی در مدارس کرمانشاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اسکان بیش از ۱۱ هزار و ۵۲۵ مهمان نوروزی در مدارس استان در هفته نخست تعطیلات خبر داد و گفت: از ابتدای اجرای طرح اسکان مسافران نوروزی (بیست‌وهفتم اسفند) تاکنون نزدیک به ۲۲ هزار نفر روز در مدارس کرمانشاه اسکان پیدا کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سلمان محمدی اظهار کرد: ۸۵۰ کلاس درس در قالب ۱۲۳ مدرسه با ۳۴۱ عوامل اجرایی آماده میزبانی از مسافران نوروزی در مدارس استان کرمانشاه است.

وی همچنین از آمادگی ۲۰ پایگاه پذیرش اسکان و ۱۵ مهمانسرا و مرکز رفاهی آموزش و پرورش کرمانشاه برای خدمت‌رسانی به مسافران نورزی استان خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه، اسکان در مدارس آموزش و پرورش را برای عموم مردم آزاد دانست و بیان کرد: اسکان مسافران نوروزی در قالب سه گروه کلاس‌های ویژه، «الف» و «ب» صورت می‌پذیرد.

وی توضیح داد: گروه ویژه این طرح شامل ۲۱ کلاس و دارای تخت‌خواب، فرش و پتو، یخچال، تلویزیون و وسایل گرمایشی و سرمایشی (حمام و دستشویی مشترک) است.

محمدی همچنین کلاس‌های گروه «الف» را مانند گروه ویژه اما فاقد تخت‌خواب و گروه «ب» نیز را دارای همه امکانات اما با تلویزیون و یخچال مشترک دانست.

وی هزینه‌های اسکان کلاس‌های گروه ویژه را ۲۹۰، گروه «الف» را ۲۵۰ و گروه «ب» را ۱۵۰ هزار تومان اعلام و اظهار کرد: طرح اسکان مسافران نوروزی در مدارس کرمانشاه تا دوازدهم فروردین اجرا می‌شود.

کد خبر 739207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.