استقبال بیش از ۱۲۴ هزار نفر از ابرسازه‌های تفریحی نصف‌جهان

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: در مجموع از ابتدای ۱۴۰۳ تا پنجم فروردین بیش از ۱۲۴ هزار نفر از ظرفیت‌های تفریحی ابرسازه‌های تفریحی اصفهان و خدمات گردشگری جانبی آن و استفاده کرده‌اند.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به استقبال پرشور گردشگران از ابرسازه‌های تفریحی اصفهان در بهار ۱۴۰۳ اظهار کرد: با آغاز نوروز و توسعه ظرفیت‌های بازی و تفریحی شهربازی شهر رویاها، بیش از ۳۲ هزار نفر از این مجموعه و بازی‌های جدید آن استقبال کردند.

وی با اشاره به آمار استفاده‌کنندگان از ظرفیت‌های تفریحی بام اصفهان و تله‌کابین صفه افزود: نزدیک به ۲۱ هزار نفر با حضور خود در تله‌کابین صفه از جاذبه‌های گردشگری بام اصفهان بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به استقبال ویژه گردشگران از تله‌سیژ ناژوان و طبیعت زیبای پارک جنگلی ناژوان، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۷ هزار نفر از ابرسازه تفریحی تله‌سیژ ناژوان استفاده کرده‌اند.

استقبال بیش از ۱۲۴ هزار نفر از ابرسازه‌های تفریحی نصف‌جهان

ساکت با اشاره به آغاز دوباره بهره‌برداری از مجموعه تفریحی و ورزشی بولینگ صفه پس از اتمام عملیات زیرساختی، زیباسازی و عمرانی خود، اظهار داشت: با آغاز فعالیت دوباره مجموعه بولینگ صفه، تاکنون بیش از دو هزار نفر از این مجموعه تفریحی و ورزشی استقبال کرده‌اند.

وی گفت: نزدیک به ۲۸ هزار ورودی خودرو به مجتمع گردشگری صفه داشته‌ایم و در مدت زمان مذکور نزدیک به دو هزار نفر از بیلیارد صفه، حدود یک ۱۵۰۰ نفر از سینما ۷ بعدی صفه، بیش از ۱۷ هزار نفر از شهربازی صفه و بیش از ۲ هزار نفر ظرفیت تفریحی زیپ‌لاین و پل معلق در بام اصفهان استفاده کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان اضافه کرد: در مجموع از ابتدای ۱۴۰۳ تا پنجم فروردین بیش از ۱۲۴ هزار نفر از ظرفیت‌های تفریحی ابرسازه‌های تفریحی اصفهان و خدمات گردشگری جانبی آن و استفاده کرده‌اند.

کد خبر 739144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.