انجام ۵۰ عملیات امدادی در اهواز در پی بارندگی‌های اخیر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: در پی وقوع بارش سنگین طی ۴۸ ساعت گذشته، بیش از ۵۰ عملیات امداد و نجات توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز انجام شد.

ابراهیم قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: با شروع بارندگی‌ها تمام ایستگاه‌های آتش‌نشانی اهواز در حالت آماده‌باش قرار گرفتند و بیش از ۶۰ نیروی غیرعملیاتی این سازمان به صورت خودجوش علاوه بر نیروهای شیفت در عملیات جمع‌آوری آب‌های سطحی همکاری می‌کنند.

وی افزود: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ۱۵ دستگاه ماشین شامل تانکر، جرثقیل و خودروهای پشتیبانی ،۲۰ پمپ کف‌کش و دو پمپ هشت اینچ نسبت به روان سازی و جمع‌آوری آب‌های سطحی در مناطق سپیدار، ملاشیه، کیان و خشایار در حال اقدام است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: طی ۴۸ ساعت گذشته در پی بارندگی‌های اخیر بیش از دو هزار تماس تلفنی با سازمان گرفته شد و در پی آن بیش از ۵۰ عملیات امدادی شامل اتصال برق، محبوس شدن در آسانسور، کشیدن خودروهای گرفتار در آب انجام شد و تا این لحظه هیچ‌گونه خسارت جانی نداشته‌ایم.

قنبری ادامه داد: در ساعات غیر شیفت کارکنان آتش‌نشانی اگر تماسی دریافت کنند و یا شهروندان با توجه به آب‌گرفتگی صورت گرفته نیازمند اقلام خوراکی و درمانی باشند تهیه و در منزل به آن‌ها تحویل داده می‌شود.

کد خبر 739047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.