ایجاد بازارچه‌های صنایع‌دستی در اولویت قرار دارد

مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور گفت: ایجاد و راه‌اندازی بازارچه‌های صنایع‌دستی عرضه و تقاضا جزو اولویت‌های وزارتخانه میراث فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، فرزاد اوجانی امروز _دوشنبه ششم فروردین‌_ در سفر به استان کردستان و بازدید از نمایشگاه صنایع‌دستی و برنامه‌های نوروز گاهی که در خانه کُرد سنندج در حال برگزاری است، اظهار کرد: کردستان استانی با طبیعت بکر و جاذبه‌های گردشگری و تاریخی فراوان بوده که همواره موجب جذب گردشگران فراوانی به سوی این منطقه شده است.

وی افزود: علاوه بر تفرجگاه‌ها و اماکن تاریخی، صنایع‌دستی کردستان نیز شهره جهانی دارد.
مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی معاونت صنایع‌دستی با بیان اینکه آثار هنرمندان صنعتگر کردستانی از اصالت، قدمت و ظرافت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: توسعه و سرمایه‌گذاری در این بخش می‌تواند به عنوان ظرفیتی مهم برای ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی استان مورد توجه قرار گیرد.
اوجانی با اشاره به اینکه ایجاد بازارچه‌های صنایع‌دستی در اولویت قرار دارد، اضافه کرد: امید است با معرفی و ارائه تولیدات و آثار با کیفیت، گامی مثبت در راستای پاسخ به مطالبات و نیازهای هنرمندان حوزه صنایع‌دستی برداریم.
کد خبر 739043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.