بازدید ۴۰ هزار گردشگر از موزه‌های شهرداری تبریز

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز از بازدید ۴۰ هزار گردشگر نوروزی از مجموعه موزه‌های شهرداری تبریز تا روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، امیر نصیربیگی صبح امروز _ دوشنبه ششم فروردین_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: موزه شهر تبریز در عمارت تاریخی ساعت و نمایشگاه صنایع دستی این مجموعه در تعطیلات نوروزی میزبان بیش از ۱۸ هزار بازدیدکننده بود و پر رفت و آمدترین مجموعه موزه‌ای شهرداری محسوب می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در جهت تأمین رفاه و رضایت گردشگران نوروزی، افزود: موزه شهر واقع در عمارت میدان ساعت، خانه موزه استاد شهریار، خانه موزه علی موسیو، موزه فوتبال، موزه مشاغل در یخچال صادقیه و خانه تاریخی نیکدل جز مجموعه موزه‌ای تحت مدیریت شهرداری تبریز هستند که همه روزه میزبان بازدیدکنندگان و گردشگران است.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز فعالیت منظم و حضور مستمر اتوبوس‌های گردشگری برای جابجایی و عبور و مرور و راهنمایی مهمانان در دو نوبت صبح و عصر را موجب تسهیل حضور گردشگران در مجموعه‌های موزه‌ای شهرداری تبریز اعلام کرد.

نصیربیگی تصریح کرد: اتوبوس‌های گردشگری شهرداری تبریز از ۲۹ اسفند فعالیت خود را شروع کرده‌اند و انتقال گردشگران به اماکن دیدنی و تاریخی و فضاهای فرهنگی شهر را بر عهده دارند.

وی گفت: شهرداری تبریز با در اختیار داشتن موزه‌های مختلف و اماکن تاریخی، بخشی از جاذبه‌های گردشگری تبریز در حوزه موزه داری را به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در ادامه اعلام کرد: با توجه به آغاز پویش "نوروز تبریز"، عموم گردشگران نوروزی و شهروندان تبریزی می‌توانند با تگ کردن عکس‌های یادگاری به اینستاگرام farhangtbz@ و یا ارسال به نشانی ایتای farhangtbz_admin@ خود از تبریز گردی‌های نوروز، در پویش همراه با نوروز شرکت کنند.

کد خبر 739037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.