اسکان اضطراری مسافران اصفهان در شب بارانی/ ورزشگاه‌ها با اولویت‌  آماده پذیرش گردشگران است

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: با توجه به بارش رحمت الهی و تکمیل ظرفیت اسکان مراکزی همچون هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و مدارس آموزش و پرورش، تمام ورزشگاه‌های مناطق پانزده‌گانه به‌تدریج و با اولویت‌بندی به حالت آماده‌باش و آماده ارائه خدمت به گردشگران در می‌آید.

جواد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شب گذشته و در یازدهمین شب شروع به کار ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، اسکان مسافران و گردشگران در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شب گذشته بیش از ۹۲ هزار نفر در نصف‌جهان اسکان پیدا کردند، افزود: در مجموع از آغاز فعالیت ستاد یعنی بیست‌وچهارم اسفند ۱۴۰۲ بیش از ۶۰۴ هزار نفر در شهر اصفهان اسکان یافتند.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به تکمیل ظرفیت‌های اسکان از جمله هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و مدارس آموزش و پرورش و به برودت هوا و بارش رحمت الهی، به لحاظ رعایت موارد ایمنی در ابتدای شب درهای مجموعه باغ فدک روی گردشگران بسته و تمام ورزشگاه‌های مناطق پانزده‌گانه به حالت آماده باش و با اولویت بندی و به تدریج آماده ارائه خدمت به گردشگران در می‌آید.

شفیعی تاکید کرد: به همت کارکنان حوزه ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان، هدایت گردشگرانی که به باغ فدک مراجعه کرده بودند به سمت ورزشگاه‌ها انجام شد و گردشگران داخل باغ فدک نیز به سمت ورزشگاه‌ها هدایت و اسکانی ایمنی با رعایت تمام موارد ایمنی و در محیطی با هوای گرم را تجربه کردند.

وی گفت: برای امشب هم در صورت تداوم شرایط آب و هوایی بارانی و برودت هوا تمهیدات لازم برای اسکان گردشگران انجام خواهد شد و اطلاع‌رسانی آن از طریق سامانه ۱۳۷ انجام خواهد شد.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: مسافران و گردشگران می‌توانند برای دریافت ظرفیت‌های باقی‌مانده اسکان و اطلاع از مکان مراکز ارائه اسکان، از طریق مراجعه به اپلیکیشن اصفهان‌من و تماس با سامانه ۲۴ ساعته ۱۳۷ اقدام و اسکان خود را انتخاب کنند.

کد خبر 739031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.