«حجاب و سلام» روی گالری‌های شهری اصفهان نقش بست

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۳ گالری‌های شهری نصف‌جهان به فرهنگ‌سازی حجاب و آداب سلام کردن اختصاص داده شده است.

سیدمهدی سجادزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طبق سنت هر سال مجموعه گالری شهری در این ایام به نوروز اختصاص داده شده است، البته طی دو سال گذشته به‌طور ویژه پیرامون مسئله حجاب کار شده بود.

وی با بیان اینکه سال جاری پنج شعر از شاعران قدیمی و معاصر در رابطه با حجاب انتخاب و در مجموعه گالری شهری از بیست‌ونهم اسفند اکران شده است، افزود: این پنج شعر از سعدی، وافی عراقی، صائب تبریزی و رضا اسماعیلی است که در ۲۳۰ تابلوی سطح شهر اصفهان مبحث حجاب را فرهنگ‌سازی می‌کند.

«حجاب و سلام» روی گالری‌های شهری اصفهان نقش بست

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در کابین‌های مترو نیز پوستر همین طرح‌ها نصب شده است، ادامه داد: علاوه بر این، طرح «سلام» در رابطه با آداب سلام کردن و فرهنگ‌سازی آن است که از گالری مترو و پایانه آغاز شده است.

وی ادامه داد: گالری پایانه از این لحاظ که اولین مکانی است که مسافران با آن مواجه می‌شوند حائز اهمیت است که از اواخر اسفند سال گذشته برای موضوع فرهنگ‌سازی سلام آماده‌سازی شده است.

سجادزاده تصریح کرد: در ۱۳ ایستگاه مترو طرح‌های اسپیسی با عنوان سلام نصب شده که پوستر همین طرح‌ها در کابین مترو قرار گرفته است.

کد خبر 739017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.