نسخه‌ شفابخش برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی بهره‌گیری از ظرفیت مردم است + فیلم

استاندار کردستان گفت: قطعا نسخه‌ شفابخش برای برون رفت از مسائل و مشکلات اقتصادی این است که ما از توان و ظرفیت بی‌بدیل مردمی استفاده کنیم.

اسماعیل زارعی‌کوشا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان اظهار کرد: امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است که این یک تکلیف بزرگ را برای ما ایجاد می‌کند و آن زمینه‌سازی و توسعه ظرفیت‌ها برای مشارکت بیشتر مردم و تلاش بیشتر برای مردمی کردن اقتصاد است.

وی افزود: قطعاً نسخه شفابخش برای برون رفت از مسائل و مشکلات اقتصادی این است که ما از توان و ظرفیت بی‌بدیل مردمی استفاده کنیم که به اعتقاد من این به نوعی بهره‌گیری از تجارب موفقی است که ما در سایر حوزه‌ها مثل دفاع مقدس داشته‌ایم و این توان و انرژی مردمی توانسته است دستگیر همه کشور باشد.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: در استان کردستان کارگروه تحقق شعار سال شکل گرفته که در این راستا جمع‌بندی ما این بوده که همه دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های اقتصادی که در حوزه تولید نقش دارند برنامه جامع خودشان را ارائه کنند تا ما بدانیم بر اساس آن برنامه قرار است تا پایان سال از چه نقطه‌ای به چه نقطه‌ای برسیم.

زارعی‌کوشا ادامه داد: نکته دیگر اینکه از ظرفیت خلاقیت، ایده‌ها، آرا و نظرات مردم باید استفاده کنیم که اعلام شده این برنامه‌ها و در واقع رویکردهای دستگاه‌های مختلف به جمع‌سپاری گذاشته شود تا همه نخبگان جامعه بتوانند دیدگاه خودشان را ارائه کنند.

وی خاطرنشان کرد: معتقد هستیم که در استان کردستان این ظرفیت و زمینه وجود دارد که ما بتوانیم از ظرفیت‌های مردمی برای تحقق برنامه‌های اقتصادی استان و برون رفت از مسائل و مشکلات اقتصادی که با آن مواجه هستیم، استفاده کنیم.

کد خبر 738971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.