بنیاد مسکن بیش از ۲۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در استان احداث می‌کند

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح نهضت مسکن ملی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر توسط بنیاد مسکن گفت: در حال حاضر بنیاد مسکن بیش از ۲۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های استان در دست احداث دارد.

رضا خواجه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های بنیاد مسکن در سال جدید، توسعه روستایی با مشارکت خود مردم است.

وی با اشاره به اینکه امروزه مشارکت روستاییان در امور روستایی و با دید تخصصی‌تر در توسعه روستایی، از ضروریات برنامه‌ریزی در محیط‌های روستایی است، افزود: در نتیجه همین مشارکت دوسویه ۶۳.۷ درصد طرح هادی در روستاها اجرایی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از مقاوم‌سازی ۵۷ درصدی مقاوم‌سازی مسکن روستایی در سطح استان خبر داد و خاطرنشان کرد: نقش محوری مشارکت مردم در عمران و آبادانی روستاها نقشی کلیدی است.

خواجه‌ای با اشاره به اجرای طرح نهضت مسکن ملی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر توسط بنیاد مسکن، اضافه کرد: در حال حاضر بنیاد مسکن بیش از ۲۰۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های استان در دست احداث دارد.

وی گفت: با هدف تسریع در اجرای پروژه و کاهش هزینه‌های نهضت ملی مسکن، مشارکت مردم و متقاضیان در این بخش باید افزایش پیدا کند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه تلاش بنیاد مسکن در سال جدید تسریع در ساخت نهضت ملی مسکن است، افزود: امیدواریم با همکاری متقاضیان این امر سرعت بیشتری بگیرد.

کد خبر 738961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.