توقیف ۱۴۱ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در کردستان

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کردستان گفت: ۱۴۱ دستگاه خودروی حادثه‌ساز طی هفته نخست اجرای طرح نوروزی در استان کردستان توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا همتی‌زاده با اشاره به عزم جدی پلیس راهور در برخورد با خودروهای حادثه‌سازی که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کنند، اظهار کرد: به منظور ارتقای انضباط اجتماعی و کاهش سوانح ترافیکی در سطح معابر درون‌شهری و آنچه در راستای مطالبات بحق مردمی وجود دارد، پلیس راهور طرح تشدید برخورد با خودروهای حادثه‌ساز که موجب برهم زدن نظم ترافیکی و رخ دادن تصادف می‌شوند یا خودروهای متخلف فاقد پلاک و پلاک مخدوش را به مرحله اجرا گذاشته است.

وی با بیان اینکه طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ از بیست‌وچهارم اسفند آغاز شده است و روند برخورد با رانندگان خاطی و هنجارشکن به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قرار دارد، افزود: اجرای این طرح تا پایان تعطیلات نوروزی همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس راهور کردستان با بیان اینکه پلیس با استفاده از تمام امکانات و تجهیزات همچنین تقویت و گسترش گشت‌های کنترل محسوس و نامحسوس در طول شبانه‌روز در هفته اول اجرای طرح، به‌صورت قاطع برابر قانون با خودروهای حادثه‌ساز برخورد کرده است، خاطرنشان کرد: طی هفت روز از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۳۵۰۵ فقره اعمال قانون برای رانندگان خودروهای متخلف صورت گرفته است.

همتی‌زاده تعداد خودروهای متخلف توقیف شده در طول اجرای این طرح را ۱۴۱ دستگاه خودرو دانست و گفت: در ادامه اجرای این طرح تاکنون ضبط ۳۲ جلد گواهی‌نامه بالای ۳۰ نمره منفی نیز اتفاق افتاده است.

کد خبر 738936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.