اقدمات زیرساختی باغ فدک برای نوروز ۱۴۰۳ تحسین‌آمیز است

معاون دادستان اصفهان با بیان اینکه با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش رحمت الهی، ارتباط مجموعه شهرداری و آموزش و پرورش به ارتقای کیفیت سفر گردشگران نصف جهان کمک می کند، گفت: اقدامات زیرساختی که در باغ فدک برای نوروز ۱۴۰۳ انجام شده،تحسین‌آمیز است.

مهدی ارجمندی در حاشیه بازدید از قرارگاه اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مکان بسیار قابل تحسینی به نام باغ فدک برای مسافران نوروزی اصفهان ایجاد شده است و با توجه به حضور در جلسات مکرر ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان، فعالیت در این راستا قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه سال‌های گذشته نیز افتخار حضور در ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان را داشتم، اما اقدامات زیرساختی که در باغ فدک برای نوروز ۱۴۰۳ انجام شده، قابل تحسین است، گفت: از تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون آتش‌نشانی، اورژانس و نیروی انتظامی و ستاد امر به معروف برای فعالیت در ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان قدردانی می‌کنم.

معاون دادستان اصفهان خاطرنشان کرد: طبق صحبت‌هایی که با مسافران داشتیم مشخص شد که میزان رضایت آن‌ها افزایشی بوده است که جای قدردانی دارد و از طرفی وظیفه مسئولان را سنگین‌تر می‌کند.

ارجمندی با بیان اینکه از تمام مسئولان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تقاضا دارم با توجه به افزایش مسافران نصف جهان به دلیل ادامه تعطیلات نوروز، با تمام مجموعه‌های خود به میدان بیایند تا نوروز خوبی را برای مسافران این کلان شهر به یادگار بگذاریم و در خاطرات زندگی خود از آن یاد کنند، ادامه داد: از مجموعه آموزش و پرورش قدردانی می‌کنم که کلاس‌های درسی که برای اسکان مسافران نوروزی محیا شد.

وی ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش رحمت الهی، ارتباط مجموعه شهرداری و آموزش و پرورش به ارتقای کیفیت سفر گردشگران نصف جهان کمک می‌کند.

کد خبر 738889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.