شمار تصادفات فوتی و جرحی در استان مرکزی نسبت به گذشته کاهشی است

استاندار مرکزی گفت: شمار تصافادت فوتی و جرحی در جاده‌های استان مرکزی نسبت به مدت مشابه قبل کاهشی است‌.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه پیش از ظهر امروز _یکشنبه، پنجم فروردین_ در جلسه مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر و شورای راهبری تصادفات استان مرکزی با تأکید بر اینکه مهم‌ترین مسئله و خط قرمز بحث تصادفات است، اظهار کرد: روند تصادفات جرحی و فوتی در محورهای مواصلاتی استان مرکزی در مجموع کاهشی است.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مسائل پیش رو بحث بارش‌های سنگینی است که از امشب به صورت برف و باران بخش‌های قابل توجهی از استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد، بنابراین فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، پلیس، هلال احمر و راهداری باید در آماده‌باش کامل قرار بگیرند و مدیران ذی‌ربط از بعدازظهر امروز در محل خدمت حضور داشته باشند.

استاندار مرکزی افزود: با توجه به برودت هوا و افزایش استفاده از وسایل گرمایشی گازسوز و عدم رعایت موارد ایمنی، امکان افزایش مسمومیت ناشی از گاز منواکسید کربن وجود خواهد داشت که باید هشدارهای لازم برای رعایت اصول ایمنی داده شود.

مخلص‌الائمه با تأکید بر اینکه تجاهر به روزه‌خواری جرم است، افزود: حرمت‌شکنی معدود اصنافی که شئونات ماه مبارک رمضان را رعایت نمی‌کنند، حتی یک مورد هم قابل پذیرش نیست و پلیس اماکن و دادگستری باید شدت عمل را بالا ببرند، البته اصناف غالباً به رعایت شئونات پایبند هستند.

به گزارش ایمنا، در این نشست مدیران دستگاه‌ها به ارائه گزارش پرداختند.

کد خبر 738848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.