محورهای منتهی به کوه‌ها، دره‌ها و رودخانه‌ها در خوزستان مسدود شود

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه شهروندان سفرهای خود را تا سه شنبه به تعویق بیندازند، گفت: فرمانداران و بخشداران باید همه مسیرهای کوهستانی، کنار رودخانه‌ها و دره‌ها را با کمک مسئولان مسدود کنند و اجازه رخداد حادثه را ندهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، علی‌اکبر حسینی محراب پیش از ظهر امروز _یکشنبه پنجم فروردین_ در نشست شورای ترافیک استان خوزستان اظهار کرد: جمع‌بندی کارهای صورت گرفته در تعطیلات نوروزی در زمینه ترافیک بعد از پایان ایام نوروز انجام می‌شود و امیدواریم آن زمان حادثه‌ای ناشی از قصور مدیریتی نداشته باشیم.

وی افزود: بارش باران از امروز در خوزستان آغاز شده است و مسئولان باید مراقبت‌های لازم را در این ایام داشته باشند.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: از امشب تا فردا ظهر اوج بارش‌ها را خواهیم داشت و فرمانداران و بخشداران باید همه مسیرهای کوهستانی، کنار رودخانه‌ها و دره‌ها را با کمک مسئولان مسدود کنند و اجازه ایجاد حادثه را ندهند؛ شهروندان و مسافران نیز برنامه‌های تفریحی خود را تا سه‌شنبه به تعویق بیندازند تا مشکل خاصی ایجاد نشود.

حسینی محراب اضافه کرد: با عشایر هم ارتباط برقرار شود و به دامداران نیز اطلاع‌رسانی صورت گیرد تا تلفات ندهند.

وی تاکید کرد: لازم است بر موانع و سرعت‌گیرها نظارت کامل انجام شود و کار استانداردسازی و نصب علامت هشداردهنده در شب برای سرعت‌گیرها صورت گیرد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: آمار تصادفات جاده‌ای استان گرچه نسبت به سال گذشته کاهش یافته، اما باز هم زیاد است؛ همچنانکه آموزه‌های دینی به ما می‌گوید حفظ جان انسان‌ها بسیار مهم است و ما باید در این زمینه هر کاری از دستمان بر می‌آید چه در زمینه زیرساخت که بر عهده وزارت راه است و چه در زمینه کنترل‌ها که پلیس و سایر دستگاه‌ها مسئولیت دارند به نحو شایسته‌ای انجام دهیم.

کد خبر 738828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.