توزیع و نصب نرخ‌نامه‌ تاکسی‌های درون‌ شهری سمنان

سرپرست سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان از توزیع و نصب نرخ‌نامه‌ تاکسی‌های درون‌ شهری سمنان در سال جدید خبر داد.

سعید اسمعیل پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان اظهار کرد: نرخ‌نامه تاکسی‌های درون شهری سمنان همزمان با آغاز سال جدید، توزیع و نصب شد.

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای شهر سمنان، تأیید فرمانداری سمنان و ابلاغ به شهرداری و سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان، چاپ نرخ نامه تاکسی‌های درون شهری سمنان و توزیع آن برای نصب در تاکسی‌ها برای نخستین بار بلافاصله بعد از آغاز سال جدید در روز پنجشنبه دوم فروردین ۱۴۰۳ صورت گرفت.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت رضایت نداشتن از خدمات‌رسانی حمل‌ونقل شهری (تاکسی شهری) و پیگیری اشیای جامانده در تاکسی‌ها به سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان مراجعه کنند.

اسمعیل‌پور اضافه کرد: آن‌ها همچنین می‌توانند به بازرسان مستقر در سطح شهر مراجعه یا با شماره تماس ۱۳۳ (داخلی ۲۴و۱۱) انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود و پیگیری اشیای جامانده را با کارشناسان این سازمان مطرح و پیگیری کنند.

کد خبر 738822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.