بیش از ۱۱۳ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری خوزستان جابه‌جا شدند

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: بیش از ۱۱۳ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری خوزستان در ۱۰ روز گذشته جابه‌جا شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان محمد جولانژاد امروز _یکشنبه پنجم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح نوروزی از بیست و چهارم اسفند ۱۴۰۲ آغاز شد و تا چهارم فروردین تعداد ۱۱۳ هزار و ۵۳۷ مسافر با انجام ۱۶ هزار و ۱۴۷ سفر از پایانه‌های مسافربری استان جابه‌جا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش ۲۵ درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان یک از دلایل کاهش سفرهای نوروزی است و در بازه زمانی یاد شده ۷۵ هزار و ۱۸۳ مسافر درون استانی و ۳۸ هزار و ۳۵۴ مسافر برون استانی از پایانه‌های مسافربری استان جابه‌جا شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای طرح تاکنون، نظارت بر عرضه بلیت و کنترل ناوگان، همچنین انطباق مشخصات مسافران با صورت وضعیت صادره شده به صورت مستمر انجام شده و میز خدمت و رسیدگی به شکایات نیز در تمام پایانه‌های مسافربری استان برپا شده است.

جولانژاد تاکید کرد: امیدوار هستیم با برنامه‌ریزی صورت گرفته و همکاری شرکت‌های حمل‌ونقل عمومی، ناوگان برای موج بازگشت مسافران نوروزی نیز تأمین شود.

کد خبر 738798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.