برگزاری نخستین جلسه شورای تصادفات استان اصفهان در سال ۱۴۰۳

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در حاشیه نخستین جلسه شورای تصادفات استان اصفهان در سال ۱۴۰۳ از افزایش چشمگیر تصادفات در نوروز سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل روابط عمومی و امور بین‌ الملل استانداری اصفهان، نخستین جلسه شورای راهبری بررسی وضعیت تصادفات استان در سال ۱۴۰۳ به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تشکیل شد.

مهران زینلیان در حاشیه این نشست اظهار کرد: نخستین جلسه شورای تصادفات استان در سال جدید با حضور مدیران کل و رؤسای دستگاه‌های متولی و مرتبط تشکیل شد.

وی با اشاره به بررسی و تحلیل تصادفات نوروزی در این شورا افزود: طی سال جاری نسبت به سال گذشته شاهد افزایش چشمگیر تصادفات هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان عنوان کرد: دلیل اصلی تصادفات بی‌توجهی رانندگان به هشدارهای پلیس، نداشتن توجه به جلو، سرعت غیرمجاز و خواب آلودگی گزارش شده است.

زینلیان با اشاره به اینکه تعداد قابل توجهی از تصادفات در فاصله ۳۰ کیلومتری شهرهای استان اتفاق افتاده است، گفت: به مسافران نوروزی که قصد سفر به استان اصفهان را دارند توصیه می‌کنیم با ایمنی، رعایت نکات و هشدارهای پلیس راهور سفر نوروزی خود را مدیریت کنند.

وی ادامه داد: در این جلسه با مدیران و رؤسای دستگاه‌های مرتبط جهت کاهش میزان تصادفات همفکری، تبادل نظر و تصمیماتی اخذ شد.

کد خبر 738788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.