میزبانی از ۴۷ هزار مهمان نوروزی در طرح اسکان فرهنگیان اصفهان طی یک شب

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: شب گذشته افتخار میزبانی از ۴۷ هزار مهمان را در طرح اسکان فرهنگیان داشتیم که آماری بی‌نظیر در مجموعه آموزش و پرورش به حساب می‌آید.

مهدی منتجب در حاشیه بازدید از قرارگاه اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی که در مجموعه آموزش و پرورش برای نوروز ۱۴۰۳ انجام شد، حدود ۶۰۰ مدرسه و ۷ هزار فضای اسکان را برای پذیرش مهمانانی که شهر و استان اصفهان را برای گذراندن تعطیلات نوروزی خود انتخاب کرده‌اند، اختصاص دادیم.

وی افزود: حدود ۵۰ درصد از این فضاها در شهر اصفهان پیش‌بینی و هماهنگی شده است؛ همچنین در مناطق و نواحی چهل‌ویک‌گانه آموزش و پرورش استان اصفهان و در تمام شهرستان‌ها ستاد اسکان مهمانان نوروزی را با میزبانی همکاران خود ایجاد کرده‌ایم.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: شب گذشته افتخار میزبانی از ۴۷ هزار مهمان را در طرح اسکان فرهنگیان داشتیم که آماری بی‌نظیر در مجموعه آموزش و پرورش به حساب می‌آید.

وی افزود: در حال حاضر برای امروز _یکشنبه پنجم فروردین_ بیش از ۲۰۰ هزار مهمان را در فضاهای اسکان خود تحت پوشش قرار دادیم که این روند ادامه خواهد داشت تا مهمانانی که اصفهان را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب کرده‌اند، با خاطره‌ای خوب و خوش از این فضا بهره ببرند.

منتجب با بیان اینکه اصفهان، استان شهید پرور و مهمان‌نواز است، گفت: مهمانان نوروزی باید شأن و منزلت ماه مبارک رمضان را مد نظر قرار دهند و رعایت کنند.

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش آمادگی لازم را دارد تا در تغییرات جوی و آب و هوایی فضاهای سرپوشیده خود را برای اسکان مهمانان نوروزی اختصاص دهد.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به همکاری خود با مجموعه شهرداری در نوروز ۱۴۰۳ ادامه داد: اگر مسافری انتهای شب یا ابتدای صبح برای اسکان با مرکز ۱۳۷ تماس بگیرد، در همان تماس اولیه به محل اسکان‌های آموزش و پرورش هدایت خواهد شد.

کد خبر 738777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.