هشدار سطح نارنجی برای البرز/ دستگاه‌های خدمات‌رسان آماده‌باش هستند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از آماده‌باش تمام دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و گفت: هشدار سطح نارنجی رنگ برای آسمان البرز اعلام شده است.

مهدی مهرور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز با بیان اینکه هشدار نارنجی رنگ هواشناسی برای آسمان البرز پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: بنا بر پیش‌بینی‌های صورت گرفته آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، یخبندان و سقوط واریزه و ریزش سنگ در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی مورد انتظار است.

وی افزود: تاکید می‌شود دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان از جمله نیروی انتظامی و نیروهای مردمی ضمن هماهنگی با یکدیگر برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی آماده باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز خاطرنشان کرد: به منظور حفظ آمادگی و استفاده از تمام ظرفیت‌های ممکن، فراهم کردن تجهیزات و پاسخگویی سریع به حوادث، کنترل، پایش و اقدامات پیشگیرانه از جمله مواردی است که باید رعایت شود.

مهرور گفت: شهروندان از تردد در محل‌های پرخطر، اسکان، چادر زدن و توقف در حریم رودخانه‌ها، مکان‌های مرتفع و تپه‌ها، زیر درختان، سیم برق هوایی، لوله‌ها، فنس‌های فلزی و پهنه‌های آبی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

کد خبر 738775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.