روایت تکان دهنده الجزیره از تجاوز صهیونیست‌ها به زنان فلسطینی

الجزیره به نقل از افراد داخل بیمارستان گزارش داد ‏نیرو های ارتش رژیم صهیونیستی در غزه وارد بیمارستان شفا شده و پس از تجاوز دسته جمعی به زنان پناهنده حاضر در بیمارستان آن‌ها را به قتل رساندند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شبکه الجزیره به نقل از افراد داخل بیمارستان گزارش داد نیرو های ارتش رژیم صهیونیستی در غزه وارد بیمارستان شفا شده و پس از تجاوز دسته جمعی به زنان پناهنده حاضر در بیمارستان آن‌ها را به قتل رساندند.

در بخشی از این گزارش شخصی به نام «جمیله الهسی» به عنوان یک خبرنگار حاضر در غزه درباره مشاهدات خود در نزدیکی منطقه بیمارستان شفا می‌گوید: «منطقه مجتمع پزشکی الشفا عبارت است از یک میدان جنگ که یک اهریمن به آن وارد شده، میدانید اهریمن چیست؟ … من هرچی حرف بزنم به اندازه اون چیزی که دارید توی شبکه‌ها و اخبار و روزنامه‌ها می‌بینید نمی‌رسه.»

وی سپس این طور ادامه می‌دهد: «درمورد اون چیزی که ما دیدم، از زن‌هایی بگیم که بهشون تجاوز شد، زن‌هایی که ربوده شدن، زن‌هایی که کشته شدن، جنازه‌هایی که از زیر آوار بیرون آورده شدن اما سگ‌های اسرائیلی هجوم بردن و خوردنشون، دیگه بدتر از این؟ بدتر از این؟»

به گزارش ایمنا، رژیم صهیونیستی قبلاً در ماه نوامبر به بیمارستان الشفاء در شهر غزه حمله کرد و هزاران نفر را که به دنبال پناهگاهی در بیمارستان بودند وادار به فرار کرد. این حمله با محکومیت گسترده سازمان‌های امدادی مواجه شد، زیرا حملات هوایی، زمینی و دریایی رژیم اسرائیل، با هدف تخریب سیستم بهداشتی غزه به سمت فروپاشی انجام داده می‌شد.

رژیم اسرائیل به دروغ مدعی است که مجتمع بیمارستان شفاء در بالای شبکه متراکم تونل‌های زیرزمینی قرار دارد که مراکز فرماندهی حماس را در خود جای داده است و حتی پس از گرفتن کنترل بیمارستان قادر به ارائه شواهد قابل استنادی دال بر وجود مرکز فرماندهی در زیر بیمارستان نبوده است. جنبش مقاومت حماس استفاده از این بیمارستان برای مقاصد نظامی را رد کرده است. نیروهای رژیم اسرائیل قبل از خروج از محوطه در اواخر نوامبر یک شبکه تونل بزرگ را منفجر کردند اما علی‌رغم آسیب وارد شده به بیمارستان، کار در آن به صورت نصفه نیمه ادامه پیدا کرد. پس از آن، ارتش رژیم صهیونیستی عمدتاً از شمال غزه عقب‌نشینی کردند و حملات خود را در جنوب نوار متمرکز کردند.

رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر مجدداً به بیمارستان شفا یورش برده است.

جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: حماس به شدت سکوت بین‌المللی در قبال فاجعه انسانی که ماشین جنگی فاشیستی اشغالگران در بیمارستان شفا و اطراف آن رقم زده‌اند را مورد انزجار قرار می‌دهد. برای ششمین روز متوالی جنایات وحشتناک اشغالگران در اعدام و سوزاندن منازل، بدون آب و غذا نگه داشتن آنها و کوچاندن اجباری آنها زیر گلوله و آتش ادامه دارد و این در حالی است که این اقدامات نازیسمی واکنشی از سوی جامعه جهانی یا نهادهای وابسته به سازمان ملل متحد یا سازمان‌های بشردوستانه بین‌المللی نداشته است.

در بیانیه حماس آمده است: ما از جهان عرب و اسلام و آزادگان دنیا و مردممان در کرانه باختری و قدس اشغالی و اراضی ۱۹۴۸ می‌خواهیم که تحرک فوری همه جانبه به منظور فشار حداکثری به منافع اشغالگران و حامیان، به عمل آورند و نهایت تلاش خود را برای یاری مردم ما در غزه در جنگ با ماشین کشتار صهیونیستی به عمل آورند.

کد خبر 738764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • باران IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    11 0
    خدایا این چه غمیه که بر دلهامون سنگینی می‌کنه ولی کاری نمی‌تونیم بکنیم
  • ابابیل IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    1 6
    الجزیره اینو حذف کرده ها گفتم که بدونید احتمال زیاد خبر جعلی بوده و برای ایجاد تنش بیشتر توی رسانه منتشر شده مثل آغاز جنگ جهانی سوم توسط فرانسه
  • zeynab IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    7 0
    ان شاءالله ظهور اقا امام زمان
  • محمدامین IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    7 0
    بسیار بسیار ناراحت کننده و تکان دهنده اللهم عجل لولیک الفرج
  • حلما محسنی IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    5 0
    خدایا چه کاری از دست ما برمیاد بجز دعا خدایا در این ماه مهمانی ات از ت می خواهیم شر اسرائیل منحوس رو بکن بحق الحسین و اولاد الحسین علیهم السلام
  • IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    1 0
    ان اشدالناس عداوة للذین ءامنواالیهود بدترین دشمن مسلمانان یهود هستن. بعضی از هموطنا از فاشیست‌ها هم بدترن،در مقابل این حجم از جنایت در غزه سکوت میکنن فقط چون اونا ایرانی نیستن،انسانیت مرز نمیشناسه