راه‌اندازی ۲ پارکینگ طبقاتی در منطقه ۳ اصفهان

رئیس ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۳ شهرداری اصفهان گفت: پارکینگ طبقاتی با ظرفیت ۴۵۰ واحد پارک خودرو در خیابان نشاط و پارکینگ دیگر در خیابان عبدالرزاق با ظرفیت ۴۵۰ واحد در مهر سال گذشته توسط دو بخش خصوصی راه‌اندازی شد که ظرفیت خوبی برای این منطقه محسوب می‌شود.

محمدباقر کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای میزبانی از گردشگران نوروزی اظهار کرد: یکی از مقاصد تمام مسافرانی که به اصفهان سفر می‌کنند، منطقه ۳ شهرداری اصفهان به دلیل وجود آثار باستانی و جاذبه‌های تاریخی این منطقه است.

وی افزود: از فعالیت‌هایی که در محورهای گردشگری انجام شده است، می‌توان به کاشت ۴۰ هزار گل شب‌بو در محور چهارباغ، تعویض روشنایی میدان نقش‌جهان پس از ۳۰ سال به‌صورت کامل که حدود ۵/‏۸‬ هزینه روشنایی شده است، ارتقای فضای‌سبز میدان امام که تاکنون ۴۵ هزار کوزه گل در این میدان کاشتیم و قرار است تا پایان تابستان ارتقای فضای سبز را داشته باشیم که در حال حاضر فضای سبز میدان امام حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد ارتقا یافته است.

رئیس ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۳ شهرداری اصفهان ادامه داد: برای رفاه مسافران‌نوروزی و شهروندان، سال جاری با تاکید شهردار اصفهان، سرویس‌های بهداشتی حاشیه زاینده‌رود در مشتاق، پل خواجو، سی‌وسه پل و پل فردوسی به‌صورت کامل بازسازی شد.

کلاهدوزان تصریح کرد: پارکینگ طبقاتی با ظرفیت ۴۵۰ واحد در خیابان نشاط و پارکینگ دیگر در خیابان عبدالرزاق با ظرفیت ۴۵۰ واحد در مهر سال گذشته توسط دو بخش خصوصی راه‌اندازی شد که ظرفیت خوبی برای این منطقه محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: گذر گل که روبه‌روی هتل عباسی اجرا شده، ترکیبی از گل، تصویر و نور با استفاده از حدود ۴۵ هزار متر ریسه رنگی است که مورد استقبال بسیاری از شهروندان قرار گرفته است.

کد خبر 738760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.