مراجعه بیش از ۲ هزار خودرو به مراکز معاینه فنی اصفهان

مسئول کمیته حمل‌ونقل بار درون شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به بیش از ۲۱۰۰ دستگاه خودروی سبک به مراکز معاینه فنی شهر اصفهان از بیست‌وهشتم اسفند ۱۴۰۲ تا چهارم فروردین گفت: ادامه فعالیت مراکز معاینه فنی در ایام نوروز مطابق برنامه از پیش تعیین شده خواهد بود.

سیدعلی عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از بیست‌وهشتم اسفند ۱۴۰۲ تا چهارم فروردین بیش از ۲۱۰۰ دستگاه خودروی سبک به مراکز معاینه فنی شهر اصفهان مراجعه کردند که از این آمار بیش از ۱۸ درصد از خودروها دارای عیوب مرتبط با آلایندگی، عیوب ظاهری و نقص در سیستم ایمنی بوده اند که به مراکز تعمیرگاهی مربوطه ارجاع داده شدند.

وی افزود: مراجعه شهروندان به سامانه نوبت‌دهی اینترنتی معاینه فنی در اسفند سال گذشته نسبت به مدت مشابه دو سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

مسئول کمیته حمل‌ونقل بار درون شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه ادامه فعالیت مراکز معاینه فنی در ایام نوروز مطابق برنامه از پیش تعیین شده خواهد بود، خاطرنشان کرد: مراکز هشت‌گانه معاینه فنی اصفهان در نوروز ۱۴۰۳ به‌غیر از سیزدهم فروردین در روزهای تعطیل رسمی، از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و روزهای غیر تعطیل نیز از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۴:۲۰ فعال است.

عبدالهی با اشاره به فعالیت روزهای پنجم تا نهم فروردین سال جاری مراکز معاینه‌فنی اصفهان اضافه کرد: مراکز جی، تاکسیرانی، حمایت، ارغوانیه، شفق، بهار، راهور و مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در این زمان فعال خواهد بود.

وی با بیان اینکه روز دهم فروردین مراکز جی، بهار، تاکسیرانی، شفق، حمایت و ارغوانیه فعال است، ادامه داد: روز یازدهم فروردین سال جاری مراکز جی، تاکسیرانی، راهور، شفق، بهار، ارغوانیه، حمایت و مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین و در روز دوازدهم فروردین مراکز جی، بهار، تاکسیرانی، شفق، حمایت و ارغوانیه در دسترس شهروندان اصفهانی است.

کد خبر 738742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.