پوشش امدادی ۱۸ خدمت و عملیات طی ۲۴ ساعت گذشته / بهره‌مندی ۱۳۰۸ نفر از خدمات اکیپ سحاب

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به پوشش امدادی ۱۸ خدمت و عملیات طی ۲۴ ساعت گذشته، از بهره‌مندی ۱۳۰۸ نفر از خدمات اکیپ سحاب خبر داد.

محمدنوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت روز گذشته _شنبه چهارم فروردین_ شش حادثه جاده‌ای، یک حادثه شهری و ۱۱ خدمت حضوری با ۳۲ حادثه دیده توسط نیروهای معاونت امداد و نجات هلال‌احمر استان اصفهان پوشش داده شده است و ۹ مصدوم حوادث مذکور، به مراکز درمانی و بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی با اشاره به مصدومیت ۲۴ نفر و درمان سرپایی پنج نفر در این مدت افزود: در طول بازه زمانی مذکور، چهار نفر اسکان اضطراری یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به خدمات ارائه شده توسط معاونت جوانان این جمعیت تصریح کرد: در این بازه زمانی، ۸۴۹۱ نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت و ۱۳۰۸ نفر از خدمات امدادی بشر دوستانه اکیپ سحاب بهره‌مند شده‌اند.

متقی ادامه داد: در طول بازه زمانی مذکور، ۱۷۲۷ کودک از فضای دوستدار کودک و ۴۴۱ نفر از خمیه‌های نماز برپا شده استفاده و ۸۱۸۶ نفر نیز به پست‌های ثابت نیروهای جوان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان مراجعه کرده‌اند.

کد خبر 738734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.