اسکان بیش از نیم میلیون مسافر و گردشگر نوروزی در نصف‌جهان

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به اسکان بیش از ۵۰۰ هزار مسافر از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته در این کلان‌شهر گفت: شب گذشته بالغ بر ۹۳۰۰ نفر در باغ فدک به‌صورت چادرخواب اسکان پیدا کردند و از ابتدای شروع فعالیت ستاد بیش از ۹۰۰۰ خودرو وارد باغ فدک شده است.

جواد شفیعی در گفت‎‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در دهمین شب میزبانی از گردشگران و مسافران نوروزی اصفهان، میزبان نزدیک به ۱۱۴ هزار نفر بود.

وی افزود: شب گذشته تمام ظرفیت‌های هتل‌ها و مهمان‌پذیرها تکمیل شد، همچنین مدارس آموزش و پرورش نیز میزبان بیش از ۴۷ هزار مسافر بود.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: بیش از ۱۳ هزار نفر در منازل استیجاری ارائه شده توسط واحدهای صنفی مجاز اتحادیه مشاوران املاک شب خود را سپری کردند، همچنین خوابگاه‌های دانشجویی و کارمندی و ورزشگاه‌ها نیز پذیرای مسافران و گردشگران نصف‌جهان بود.

شفیعی با اشاره به اسکان بیش از ۵۰۰ هزار مسافر از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته تا شب گذشته گفت: شب گذشته بالغ بر ۹۳۰۰ نفر در باغ فدک به‌صورت چادرخواب اسکان پیدا کردند و در مجموع از ابتدای شروع فعالیت ستاد (بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته) بیش از ۹۰۰۰ خودرو وارد مجموعه گردشگری و فرهنگی باغ فدک شده است.

وی ادامه داد: با توجه به پایان موج اول ورود گردشگران و شروع هفته کاری پیش رو، پیش‌بینی کاهش گردشگران در هفته جاری و با عنایت به بازگشایی رودخانه زاینده‌‎رود آغاز موج دوم سفرها در آخر هفته ورود گردشگران و مسافران به نصف جهان پیش‌بینی شده و تدابیر لازم برای میزبانی شایسته توسط مدیریت شهری و با همکاری سازمان‌های خارج از مجموعه شهرداری به‌ویژه آموزش و پرورش انجام شده است.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: مسافران و گردشگران می‌توانند برای دریافت ظرفیت‌های باقی‌مانده اسکان و اطلاع از مکان مراکز ارائه اسکان، از طریق مراجعه به اپلیکیشن اصفهان من و تماس با سامانه ۲۴ ساعته ۱۳۷ اقدام و محل اسکان خود را انتخاب کنند.

کد خبر 738696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.