ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی در ستاد هدایت کیمیا

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: مهمترین رویکرد ستاد کیمیا ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافران نوروزی دیار نصف جهان است.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از دو ماه گذشته و پیش از آغاز بهار طبیعت و قرآن، تلاش و برنامه‌ریزی از سوی مدیریت منطقه برای آراستگی، زیباسازی، تأمین امنیت و رفاه حال مسافران دیار نصف جهان انجام شده است.

وی با اشاره به همکاری خوب کلانتری ۳۴ در برقراری نظم و امنیت ستاد کیمیا افزود: طنین‌انداز شدن صدای ملکوتی اذان در ستاد هدایت کیمیا و برگزاری نماز جماعت در دو نوبت ظهر و مغرب و عشا حال و هوای معنوی خاصی به این ستاد بخشیده است.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: به دلیل تقارن سال نو با بهار قرآن و معنویت، مسافران و گردشگران می‌توانند در هر زمان که بخواهند در مکان سرپوشیده موجود در ستاد هدایت کیمیا وعده‌های غذایی خود را صرف کنند.

ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی در ستاد هدایت کیمیا

رسالت تاکید کرد: به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به مهمانان نوروزی علاوه بر راهنمایی مسافران برای نصب اپلیکیشن اصفهان‌من و بهره‌گیری از ظرفیت اسکان‌ها، برنامه‌های مختلف نوروزی و برنامه‌های ماه مبارک رمضان، چهار خودروی گشت راهنمای مسافران نوروزی به صورت ۲۴ ساعته برای هدایت مسافران در سطح منطقه در حال خدمت هستند.

وی تصریح کرد: در راستای خدمت رسانی شایسته به مسافران نوروزی و شهروندان از چهارم فروردین در دو جبهه کاری فعالیت می‌کنیم به این صورت که در شهرداری پاسخگوی ارباب رجوع هستیم و در ستاد هدایت کیمیا به مسافران عزیز خدمت می‌کنیم.

کد خبر 738657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.