استقبال بیش از ۸۸ هزار نفر از ابرسازه‌های تفریحی اصفهان

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: با آغاز بهار ۱۴۰۳ بیش از ۸۸ هزار نفر از بیست‌وچهارم اسفند ۱۴۰۲ تا سوم فروردین از ظرفیت‌های تفریحی ابرسازه‌های تفریحی اصفهان و خدمات گردشگری جانبی آن استقبال و استفاده کرده‌اند.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به استقبال پرشور گردشگران از ابرسازه‌های تفریحی اصفهان در روزهای ابتدایی بهار ۱۴۰۳ اظهار کرد: با آغاز نوروز و توسعه ظرفیت‌های بازی و تفریحی شهربازی شهر رویاها، نزدیک به ۲۲ هزار نفر از بیست‌وچهارم اسفند ۱۴۰۲ تا سوم فروردین سال جاری از این مجموعه و بازی‌های جدید آن استقبال کردند که مطابق آمارهای واصله شاهد روند صعودی استقبال گردشگران از این مجموعه تفریحی هستیم.

وی در رابطه با میزان حضور گردشگران در تله‌کابین صفه افزود: نزدیک به ۱۴ هزار نفر با حضور خود در تله‌کابین صفه از جاذبه‌های گردشگری بام اصفهان بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان اینکه هر ساله گردشگران بسیاری از ظرفیت‌های تفریحی پارک جنگلی ناژوان دیدن می‌کنند، خاطرنشان کرد: یکی از جاذبه‌های تفریحی ویژه این منطقه گردشگری، تله‌سیژ ناژوان است که توانسته در بازه زمانی مذکور میزبان بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر از مسافران و گردشگران نوروزی باشد.

ساکت با اشاره به آغاز دوباره بهره‌برداری از مجموعه تفریحی و ورزشی بولینگ صفه پس از اتمام عملیات زیرساختی، زیباسازی و عمرانی خود، اضافه کرد: با آغاز فعالیت دوباره مجموعه بولینگ صفه، تمام لاین‌های ارائه دهنده خدمات این مجموعه تفریحی و ورزشی در ساعات ابتدایی آن تکمیل ظرفیت شد و توانست میزبان نزدیک به هزار نفر از علاقه‌مندان به این ورزش تفریحی باشد.

وی گفت: از ابتدای فعالیت ستاد خدمات سفر، مراکز گردشگری شهر اصفهان، بیش از ۲۳ هزار ورودی خودرو به مجتمع گردشگری صفه داشته‌ایم و حدود هزار نفر از بیلیارد صفه، بالغ بر هزار نفر از سینما ۷ بعدی صفه، بیش از ۱۲ هزار نفر از شهربازی صفه و نزدیک به دو هزار نفر ظرفیت تفریحی زیپ‌لاین و پل معلق در بام اصفهان استفاده کرده‌اند.

کد خبر 738626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.