۱۲۰۰ نفر در بقاع متبرکه تیران اسکان داده شدند

رئیس اوقاف و امور خیریه تیران و کرون گفت: ۱۲۰۰ نفر در بقاع متبرکه این شهرستان در ایام نوروز اسکان داده شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حامد جعفرزاده امروز _شنبه، چهارم فروردین_ در جریان بازدید از طرح نوروزی آستان مقدس امامزادگان تیران و کرون اظهار کرد: سه بقعه متبرکه این شهرستان امکان اسکان مسافران را دارند که در این روزها ۱۲۰۰ نفر اسکان پیدا کرده‌اند.

وی افزود: زائرسراهای بقاع متبرکه تا پایان نوروز برای اسکان مسافران مهیا بوده و پس از آن نیز با همین ظرفیت در خدمت مسافران خواهد بود.

رئیس اوقاف و امور خیریه تیران و کرون با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری و تحویل سال نو در مراکز دینی گفت: طرح آرامش بهاری و مراسم تحویل سال در آستان مقدس امامزادگان شاخص شامل احمد (ع) شهر تیران، احمدرضا (ع) روستای احمدرضا، بی بی فاطمه (س) روستای محمدیه، سید سرالدین (ع) شهر عسگران، شاهزاده حسین (ع) شهر رضوانشهر، عبدالله (ع) منطقه کوهان و سید ابوالحسن (ع) روستای افجان برگزار می‌شود.

جعفرزاده ادامه داد: ۴۸۰۰ نفر در مراسم تحویل سال بقاع متبرکه این شهرستان شرکت کردند و از برنامه‌های فرهنگی بهره گرفتند.

وی به اجرای طرح آرامش بهاری نیز در این بقاع متبرکه اشاره کرد و اذعان داشت: ضیافت افطار، برنامه‌های فرهنگی، نمایشگاه عکس و پوستر، مسابقه و مشاوره دینی و وقف از جمله برنامه‌های این طرح است.

رئیس اوقاف و امور خیریه تیران و کرون با بیان اینکه بقاع متبرکه این شهرستان در موقعیت گردشگری طبیعی قرار گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: این موضوع بر جذابیت حضور زائران و مسافران افزوده و باعث حضور افرادی زیادی در این مراکز دینی می‌شود.

جعفرزاده به برنامه‌های قرآنی این مراکز دینی نیز اشاره کرد و گفت: جز خوانی قرآن کریم در امامزاده احمد (ع) تیران روزانه اجرا و زائران و مجاوران از معنویت آن بهره می‌گیرند.

وی برگزاری محافل قرآنی و جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) را از دیگر برنامه‌های این ایام اعلام کرد و گفت: توزیع نذری و برنامه‌های فرهنگی شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شده و در شب‌های قدر نیز میزبان مردم خواهند بود.

کد خبر 738621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.