پایش بهداشت محیط توسط ۲۷۰ کارشناس در استان اصفهان

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: حدود ۲۷۰ کارشناس بهداشت محیط در سطح استان در قالب تیم‌های سیار و ثابت در حال بازدید و کشیک از تمام اماکن اقامتی، رفاهی و تهیه و توزیع هستند که اصل موضوع این است که هم‌وطنان در زمان عبور از این نقاط، مشکلی را احساس نکنند.

حمید گله‌داری در حاشیه بازدید از قرارگاه اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی بازدیدی که از اماکن بین‌راهی و در شهر اصفهان داشتیم مورد خاصی در رابطه با شکایت وجود نداشت.

وی افزود: با اقداماتی که از سال گذشته تا نوروز امسال انجام شد، مشکل خاصی در باغ فدک وجود نداشت و با توجه به تعامل شهرداری اصفهان با مرکز بهداشت، این موضوع می‌تواند به ارتقای سلامت کمک کند که امیدواریم همواره ادامه پیدا کند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: حدود ۲۷۰ کارشناس بهداشت محیط در سطح استان در قالب تیم‌های سیار و ثابت در حال بازدید و کشیک از تمام اماکن اقامتی، رفاهی و تهیه و توزیع هستند که اصل موضوع این است که هم‌وطنان در زمان عبور از این نقاط، مشکلی را احساس نکنند.

گله‌داری گفت: یکی از نگرانی‌های حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی این است که حوادث غرق‌شدگی در رودخانه زاینده‌رود نداشته باشیم که درخواست داریم تدابیری اندیشیده شود تا اتفاقی رخ دهد و از تمام زحمات و فعالیت‌ها قدردانی می‌کنم.

کد خبر 738617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.