مهمان‌نوازی خادمیاران رضوی از مهمانان نوروزی در باغ فدک اصفهان

رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در باغ فدک، از مهمان‌نوازی از مسافران نوروزی توسط خادمیاران رضوی در این باغ خبر داد و گفت: این موکب هر شب بعد از نماز مغرب و عشا در جوار بازارچه باغ فدک، پذیرای مسافران نوروزی و شهروندان خواهد بود.

محمدرضا تورجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در باغ فدک اظهار کرد: در این باغ از مسافران نوروزی توسط خادمیاران رضوی مهمان‌نوازی می‌کنند.

وی با بیان اینکه پذیرایی شایسته در امر خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی خستگی را از تن چندین هزار مسافر شهر اصفهان می‌زداید و هم شمیم حرم رضوی را در نهاد جانشان یادآور می‌سازد، افزود: خادمیاران حرم امام رضا (ع) با زنده کردن حال و هوای حرم امام هشتم در باغ فدک، از بیست‌وششم اسفند ۱۴۰۲ تا بیست‌وچهارم فروردین در موکب چایخانه رضوی از مهمانان پذیرایی می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگی اجتماعی ورزشی منطقه ۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این موکب معنوی گوشه‌ای از حرم با صفای امام مهربانی‌ها و خورشید خراسان است که هر شب بعد از نماز مغرب و عشا در جوار بازارچه باغ فدک، پذیرای مسافران نوروزی و شهروندان خواهد بود.

کد خبر 738614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.