اجازه قبح‌شکنی در مراسم‌ نوروزی را نمی‌دهیم

استاندار کردستان گفت: اگرچه که فضای بازی در استان کردستان و مجموعه دولت، برای برگزاری مراسم‌ها و جشن‌های نوروزی وجود دارد، اما با هر نوع قبح‌شکنی مخالف هستیم و برخورد می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، امروز _شنبه چهارم فروردین_ در جلسه هماهنگی خدمات سفر و شورای ترافیک استان که به صورت همزمان در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: با رانندگان پرحادثه و خطرساز باید به شدت برخورد شود چون هم برای خود و هم دیگران موجب آسیب می‌شوند و هم زحمات جمع زیادی را به چالش می‌کشند.

وی افزود: امسال سفرهای نوروزی تا پایان ماه مبارک رمضان و حدود بیست‌وپنجم فروردین ادامه خواهد داشت که لازم است خدمات‌رسانی و نظارت‌ها در این ایام به صورت مستمر انجام شود.

استاندار کردستان ادامه داد: امسال سعی شد که مجوزهای مراسم‌های نوروزی در روستاها تا قبل از ماه مبارک رمضان صادر شود که این مهم با پیگیری فرمانداران صورت گرفت.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: اگرچه که فضای بازی در استان کردستان برای برگزاری مراسم‌ها و جشن‌های نوروزی وجود دارد اما با هر نوع قبح‌شکنی مخالفیم و برخورد می‌کنیم.

وی از فرمانداران خواست که نظارت بیشتری بر اجرای مراسم‌های نوروزی داشته باشند و اجازه سوءاستفاده به برخی از افراد هنجارشکن را ندهند.

استاندار کردستان تاکید کرد: وجود فضای باز در استان و مجموعه دولت برای برگزاری جشن‌های نوروزی دلیل نمی‌شود که گردشگران یا خود اهالی استان شئونات را رعایت نکنند و کل مراسم را زیر سوال ببرند.

زارعی‌کوشا در ادامه گفت: در حوزه مدیریت شهری امسال اقدامات خوبی برای استقبال از نوروز صورت گرفته است که امیدواریم که نقاط ضعف شهری نیز رفع شود.

وی با تاکید بر اینکه نظارت بر بازار نیز باید به صورت مستمر صورت بگیرد، افزود: در این ایام سعی کردیم که میوه شب عید را با بالاترین کیفیت در اختیار مردم استان قرار دهیم اگرچه که شاید کمی قیمت سیب بالا بود اما با بهترین کیفیت ارائه شد.

کد خبر 738581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.