فعالیت ۶ اکیپ گشت محسوس و نامحسوس در باغ فدک اصفهان

فرمانده قرارگاه نوروزی مستقر در باغ فدک با بیان اینکه پلیس با رویکرد انتظامی و امنیتی در راستای حفظ آرامش و آسایش مسافران نوروزی، تمهیدات بسیاری را پیش از آغاز مسافرت‌ها اندیشیده است، گفت: چهار اکیپ گشت محسوس و دو اکیپ نامحسوس در مجموعه باغ فدک فعال است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید عسگریان در حاشیه بازدید از قرارگاه اطلاع رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در نوروز سال جاری میزبان تعدادی زیادی از مردم سراسر کشور هستیم.

وی افزود: پلیس با رویکرد انتظامی و امنیتی در راستای حفظ آرامش و آسایش مسافران نوروزی، تمهیدات بسیاری را پیش از آغاز مسافرت‌ها اندیشیده است.

فرمانده قرارگاه نوروزی مستقر در باغ فدک تاکید کرد: چهار اکیپ گشت محسوس و دو اکیپ نامحسوس در مجموعه باغ فدک برای امنیت و آرامش و جلوگیری از وقوع جرم در نظر گرفته و فعال شده است.

عسگریان با اشاره به کیوسک انتظامی واقع در باغ فدک گفت: نیروهای انتظامی این مجموعه به‌صورت شبانه‌روزی در حال گشت‌زنی میان مسافران نوروزی هستند.

وی ادامه داد: تذکرات و هشدارهای پلیسی علاوه‌بر گشت‌زنی به‌صورت مستمر به شهروندان و مسافران نوروزی اعلام می‌شود.

فرمانده قرارگاه نوروزی مستقر در باغ فدک با بیان اینکه بروشورهای با عنوان نکات پیشگیری انتظامی آماده شده و در ورودی باغ فدک به مسافران نوروزی ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: روزانه حدود ۴۰۰ برگ بروشور میان خودروهای حاضر در باغ فدک پخش شده است.

عسگریان گفت: از مسافران نوروزی تقاضا داریم خود را به‌عنوان «پلیس‌یار» در نظر بگیرند و سفر خوبی برای خود ایجاد کنند، همچنین آن‌ها باید توجه جدی به دستورات پلیسی داشته باشند.

وی افزود: مسافران باید مراقب چادر خود باشند و از قرار دادن اشیا قیمتی در انتهای چادر، پشت پنجره خودرو و در زاویه دید افراد ناشناس خودداری کنند.

فرمانده قرارگاه نوروزی مستقر در باغ فدک تاکید کرد: مسافران باید در نگهداری و حفظ مدارک شناسایی خود کوشا باشند و از استفاده از گاز پیک نیک در چادر خودداری کنند، همچنین رعایت حجاب و عفاف اسلامی برای تمام شهروندان و مهمانان الزامی است و آن‌ها باید مراقب تلفن‌های همراه خود باشند.

عسگریان گفت: همچنین مسافران از پذیرفتن هرگونه نوشیدنی یا خوراکی از دست افراد ناشناس باید خودداری کنند.

کد خبر 738547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.