کشف ۵۴۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در کردستان

فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف ۵۴۰ میلیارد تومان کالای قاچاق طی سال گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی، امروز _شنبه چهارم فروردین_ در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در کردستان اظهار کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و پلیس از این مهم با تقدیم جان حراست و پاسداری می‌کند.

وی افزود: بی‌تردید حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی, تأمین نظم و آسایش عمومی و برخورد با مخلان امنیت جزو برنامه‌های اولویت‌دار انتظامی در کردستان بوده است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه هرگز به بدخواهان و مخلان نظم و امنیت اجازه نمی‌دهیم که امنیت مردم را خدشه‌دار کنند، گفت: پلیس با تمام توان در خدمت آرامش و امنیت مردم است.

سردار آزادی از کشف ۵۴۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در سال گذشته در استان خبر داد و اضافه کرد: در همین زمینه اولویت برخورد با پرونده‌های کلان بوده که در کشفیات بالای ۵۰۰ میلیون تومان ۱۸۰ فقره پرونده و ۱۰۰ میلیون تومان ۴۵۵ فقره پرونده تشکیل شده است.

وی با اشاره به سازش ۸۵ درصدی پرونده‌ها در مرکز مشاوره و مددکاری در انتظامی استان، خاطرنشان کرد: طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و اقدامات پیشگیرانه از جرایم در پلیس استان با اولویت در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: مبارزه با مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر نیز با اولویت در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

پلیس در راه امنیت با افتخار شهید تقدیم می‌کند

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان نیز در این دیدار، با بیان اینکه وجود پلیس امنیت ساز است، گفت: پلیس در راه امنیت با افتخار شهید تقدیم می‌کند.

وی با بیان اینکه پلیس با اخلاص و اخلاق مداری به مردم خدمت کرده و در این راه فداکاری می‌کند، افزود: انتظامی در راه آرامش مردم شهید تقدیم می‌کند و شهدای مظلوم فراجا خود گواه خدمت رسانی و مردم داری هستند که ما مدیون این زحمات هستیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: در طول سال شاهد مسئولیت پذیری و فداکاری پلیس استان در خدمت رسانی به مردم هستیم که این همه مجاهدت قابل قدردانی است.

حجت الاسلام پورذهبی گفت: امنیت و آرامش کنونی استان، مرهون تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و مشارکت مردم بوده که زمینه را برای توسعه، رونقی تولید و سرمایه‌گذاری مهیا کرده است.

وی افزود: انضباط و آرامش موجود در سایه تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی محقق شده است و امیدوارم روز به روز شاهد موفقیت‌های بیشتر پلیس باشیم.

کد خبر 738525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.