کشف بیش از ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در باغات بویین‌زهرا

فرمانده انتظامی استان قزوین از دپوی بیش از ۷۰۰۰ لیتر گازوئیل در باغات یکی از روستاهای همجوار این شهرستان خبر داد. 

سردار علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از کشف ۷۳۰۰ لیتر گازوئیل دپو شده در باغات یکی از روستاهای همجوار این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپو غیرقانونی مقادیر قابل توجهی گازوئیل در باغات یکی از روستاهای همجوار شهرستان بویین‌زهرا، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضائی به همراه نماینده شرکت نفت به محل اعزام شدند، که در بازدید انجام شده ۲ مخزن سوخت حاوی مقدار تقریبی ۷۳۰۰ لیتر گازوئیل که بدون هرگونه مجوز مثبته از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی قزوین با اشاره به اینکه ارزش ریالی گازوئیل کشف شده حدود ۲ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال است، اضافه کرد: یک نفر در این خصوص دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر

سردار ابراهیمی از کشف ۱۳ کیلوگرم و ۴۱۷ گرم مواد مخدر طی سه روز ابتدایی امسال در استان قزوین خبر داد و گفت: در همین رابطه چهار نفر قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان قزوین دستگیر شدند که ۳ نفر متعلق به شهر جدید مهرگان بودند.

وی ادامه داد: در همین رابطه تعدادی آلات و ادوات مصرف و توزین مواد مخدر از جمله پنج دستگاه ترازو کشف شده که به همراه متهمان پرونده تحویل مراجع و مقام قضائی شده است.

کد خبر 738515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.