گذر گل، نور و عکس در اصفهان رونمایی شد/ قنادنیا: اقدامات سازمان زیباسازی پهنه‌ای است

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در دوره ششم مدیریت شهری سعی کردیم اقدامات سازمان به‌صورت پهنه‌ای و محوری انجام شود، گفت: پس از محور نور بلوار هشت‌بهشت در نوروز ۱۴۰۱، گذر گل، نور و عکس را برای نوروز ۱۴۰۳ اجرا کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حمید قنادنیا شامگاه جمعه _سوم فروردین ماه ۱۴۰۳_ در حاشیه رونمایی از گذر گل، نور و عکس در اصفهان اظهار کرد: همچون سال‌های گذشته سازمان زیباسازی یک اقدام محوری و پهنه‌ای را مد نظر قرار داد.

وی با بیان اینکه در گذشته اقدامات سازمان زیباسازی نقطه‌ای بود که در دوره ششم سعی کردیم این اقدامات به‌صورت پهنه‌ای و محوری انجام شود، افزود: پس از محور نور بلوار هشت‌بهشت در نوروز ۱۴۰۱، گذر گل، نور و عکس را مقابل هتل عباسی برای نوروز ۱۴۰۳ اجرا کردیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: المان‌های استفاده شده برای گذر گل، نور و عکس ترکیبی از المان‌های نورانی، نقاشی سه‌بعدی و انیمیشن‌های واقعیت افزوده برای عکاسی با استفاده از اسکن کیوآرکد و گل‌های مختلف است.

قنادنیا تاکید کرد: با توجه به اینکه مقابل هتل عباسی با قصه کتاب‌فروشی‌ها و کتاب‌خوانی‌ها عجین است، مجسمه‌هایی با تم مطالعه و چند المان ماه مبارک رمضان نصب شده است.

وی با بیان اینکه هر شب در این گذر با محوریت ماه مبارک رمضان ویدئومپینگ اجرا می‌شود و جذابیت خاصی دارد، تصریح کرد: المان‌های گل و ماه مبارک رمضان پس از پایان ماه مهمانی خدا جمع‌آوری خواهد شد اما المان‌های نوری و نیمکت‌های بخش مبلمان شهری در جای خود باقی خواهد ماند.

به گزارش ایمنا، گذر گل، نور و عکس در محل خیابان آمادگاه اجرا شده است.

کد خبر 738438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.