پل صاحب روضات، پروژه مشترک مناطق یک و ۹ آماده بهره‌برداری است

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه پل صاحب روضات، پروژه مشترکی میان مناطق یک و ۹ است، گفت: پل صاحب‌روضات با استفاده از سازه بتنی و استانداردهای به‌روز احداث شده است و طول ۷۰ متری رمپ‌های کندروهای بالا در چهار طرف و پیاده‌رو به عرض ۴.۲۵ و ۴.۷۵ متر برای عابران آماده بهره‌برداری است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه پل صاحب‌روضات، پروژه مشترکی میان مناطق یک و ۹ است، اظهار کرد: این پروژه با مبلغی بالغ بر ۵۰۳ میلیارد ریال احداث شده و آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: با توجه به حجم تردد پل جهاد و خیابان‌های آیت‌الله اشرفی اصفهانی و آتشگاه، این پل به طول ۳۲ متر در دو لاین عبوری هر کدام به عرض ۹ متر احداث شد و به‌عنوان خیابان کمکی علاوه بر کاهش بار ترافیک این مسیرها، دسترسی غرب به شرق بزرگراه شهید خرازی را تسهیل می‌کند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پل صاحب‌روضات با استفاده از سازه بتنی و استانداردهای به‌روز احداث شده است و طول ۷۰ متری رمپ‌های کندروهای بالا در چهار طرف و پیاده‌رو به عرض ۴.۲۵ و ۴.۷۵ متر برای عابران قابل بهره‌برداری است.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی نیز برای کاهش بار ترافیکی این بزرگراه اجرا شده است، اظهار کرد: تعریض بزرگراه و احداث پل صاحب‌روضات مکمل یکدیگر است که با تعریض بخش‌هایی از بزرگراه شهید خرازی، علاوه بر اضافه شدن یک خط عبور و مرور، در احداث این پل نیز تسریع شد.

وی با بیان اینکه بزرگراه شهید خرازی و خیابان‌های اشرفی اصفهانی، آتشگاه و صمدیه از معابر مهم و تأثیرگذار بر ترافیک شبکه معابر شهری است، اضافه کرد: احداث پل صاحب‌روضات و اتصال آن به خیابان بهستان موجب بهبود عبور و مرور و ارتقای سطح سرویس‌دهی خیابان‌های این محدوده و کاهش مصرف سوخت، کاهش تأخیر ترافیک در بزرگراه خرازی در محدوده تحت تأثیر، کاهش آلودگی و افزایش دسترسی شرقی-غربی شهروندان می‌شود.

کد خبر 738395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.