بیش از ۸۲ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری خوزستان جابه‌جا شدند

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از جابه‌جایی بیش از ۸۲ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری طی هفت روز گذشته خبر داد.

فواد غزیعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: از ۲۴ اسفند تا اول فروردین ۸۲ هزار و ۵۶۵ مسافر با انجام ۱۲ هزار و ۵۷ سفر از پایانه‌های مسافربری استان جابجا شدند.

وی افزود: از این میزان ۲۶ هزار و ۷۰۱ مسافر درون استانی و ۵۵ هزار و ۸۶۴ مسافر نیز برون استانی بودند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: در نخستین روز سال ۱۴۰۳ تعداد ۲ هزار و ۹۵۸ مسافر درون استانی و ۸ هزار و ۹۳۴ مسافر برون استانی از پایانه‌های مسافربری استان جابجا شدند که به ترتیب با کاهش ۳۱ و ۲۶ درصدی همراه بود.

غزیعلی علت کاهشی بودند سفر و مسافر در پایانه‌های مسافربری استان از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون را تقارن آن با ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: تمامی تدابیر لازم برای تأمین ناوگان حمل و نقل عمومی در پایانه‌های مسافربری اخذ شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به برپایی میز خدمت در پایانه‌های مسافربری استان اظهار کرد: مسافران نوروزی می‌توانند با مراجعه به کارشناسان حاضر در محل میز خدمت، هرگونه مشکل و شکایت از نحوه ارائه خدمات را منتقل کنند.

کد خبر 738373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.