بهارانه‌های منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان اقدامات انجام شده در این منطقه به مناسبت استقبال از سال جدید و فصل بهار را تشریح کرد.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان یکی از مناطق پرجمعیت و سرزنده‌ای است که همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز برنامه‌ها و اقدامات متعددی در آن اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه همزمان شدن ماه مبارک رمضان و عید سعید نوروز را به فال نیک گرفته و در منطقه ۱۰ اقدامات و برنامه‌های خاصی برنامه‌ریزی شده است، افزود: گل‌کاری باغچه‌ها و میادین این منطقه با انواع گل‌های فصل از اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: نورپردازی پل آزادگان (سرهنگ) و تزئین آن با ریسه‌های سوزنی و آویز یکی دیگر از اقداماتی است که در راستای زیبایی منطقه و برای ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز اجرا شده است.

صیرفی‌نژاد با بیان اینکه رنگ‌آمیزی جداول سطح منطقه و خط‌کشی معابر از دیگر اقدامات انجام شده برای ایام نوروز ۱۴۰۳ است، تاکید کرد: پاکیزگی محلات و رفت‌وروب آن‌ها به همت دانش آموزان و شهروندان محله از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی اجرای شست‌وشوی پارک‌ها و فضای سبز محلات را از دیگر اقدامات اجرایی برشمرد و افزود: در راستای محله‌محوری و تقویت روحیه شهروندان در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز اقدامات مؤثری در منطقه ۱۰ انجام شده است.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه اجرای ویژه برنامه جز خوانی در مساجد سطح منطقه و برگزاری احیای شب‌های قدر از دیگر اقدامات است، تصریح کرد: شهروندان منطقه از ابتدای سال جدید آداب و رسوم دید و بازدید در ایام نوروز را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده‌اند و با اجرای برنامه ضیافت افطار، پذیرای مهمانان و خویشاوندان هستند.

کد خبر 738369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.