مسئولان برای تثبیت قیمت‌ها تلاش کنند

امام جمعه رشت گفت: همه مسئولان باید دست به دست هم دهند و با کمک دستگاه‌های نظارتی قیمت‌ها را تثبیت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز _جمعه، سوم فروردین_ در خطبه‌های نمازجمعه این هفته رشت با با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: ایشان طی این ۱۰ سال گذشته تولید را اولویت نخست و اقتصاد را به عنوان پیشران برای ارتقای جایگاه ایران مطرح کرده‌اند.

وی افزود: امیدواریم دولت سیزدهم که با نگاه راهبردی کارکردهای خوبی طی دو سال گذشته از خود نشان داده است، به این دستور رهبر معظم لبیک خوبی بگوید و آن را به نحو احسن اجرا کند.

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: افزایش قیمت کالا و اجناس موجب رنجش مردم می‌شود و این دغدغه هر روز مردم است، بنابراین دولت در گام نخست برای بهبود شرایط اقتصادی باید بازار را کنترل کند.

فلاحتی با بیان اینکه قیمت اقلامی که مردم هر روز با آن مواجه هستند باید کنترل و نظارت شود، تصریح کرد: همه مسئولان دست به دست هم بدهند و با کمک دستگاه‌های نظارتی قیمت‌ها را تثبیت کنند.

وی گفت: برخی از افزایش قیمت کالاها داخلی نیست، بلکه متأثر از شرایط جهانی و روابط اقتصادی ما با بعضی از کشورها است، اما در کالاهای تولید داخلی باید قیمت‌ها به یک ثبات برسد، زیرا بیشتر اقلام مورد نیاز در داخل کشور تولید می‌شود که امیدواریم در سال جدید به این بخش توجه بیشتری شود.

امام جمعه رشت با اشاره به سخنان راهگشا و امیدبخش رهبر انقلاب اظهار کرد: دولت برنامه‌های خوبی برای تقویت روابط اقتصادی با کشورهای منطقه و دنیا دارد که قطعاً بر بهبود اقتصاد ایران اثرگذار خواهد بود.

فلاحتی با بیان اینکه دشمنان ایران به‌ویژه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی هیچوقت در مقابل ایران آرام نمی‌نشینند، تصریح کرد: بنا بر فرمایشات امام راحل (ره) دشمنان ما به ویژه شیطان بزرگ جز به نابودی ایران فکر نمی‌کنند.

کد خبر 738358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.