۲ ایستگاه سلامت نوروزی در شهرضا دایر شده است

فرماندار شهرستان شهرضا گفت: ایستگاه‌های سلامت نوروزی شهرضا که با همت دستگاه‌های اجرایی و مجموعه‌های مردمی برپا شده است در روستاهای مهیار و امین‌آباد قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، سید امیر جعفری امروز _جمعه سوم فروردین_ در ایستگاه سلامت نوروزی شهرستان شهرضا در روستای مهیار اظهار کرد: بارش‌هایی خوبی را در اواخر سال سال و روزهای ابتدایی سال در شهرستان شهرضا داشته‌ایم، تا کنون ۳ جلسه ستاد اصلی تسهیل سفر و ۶ جلسه کمیته‌های فرعی این ستاد در شهرستان برگزار شده است.

وی با اشاره به دایر شدن دو ایستگاه سلامت نوروزی در شهرضا افزود: ایستگاه‌های سلامت نوروزی شهرضا که با همت دستگاه‌های اجرایی و مجموعه‌های مردمی برپا شده است؛ در روستاهای مهیار و امین آباد قرار دارند.

فرماندار شهرستان شهرضا از تشکیل ستاد استقبال و راهنمایی مسافران نوروزی در کارخانه تاریخی نوین خبر داد و خاطرنشان کرد: ۲۷ مدرسه شامل ۲۲٠ کلاس، پذیرای مسافرین بوده‌اند که تا شب گذشته با توجه به افزایش ورود مسافران، ظرفیت آن تکمیل شد.

جعفری اضافه کرد: یک هتل، ۳ مسافر خانه، کاروانسرای امین آباد، آستان مقدس امام‌زاده شاهرضا (ع) و دو پارک آماده استقبال و پذیرش مسافران است.

وی عنوان کرد: طبق آمارها روزانه هزار و ۵٠٠ مسافر به صورت رسمی وارد شهرستان شهرضا می‌شود که پیش‌بینی ما این است حدود همین تعداد نیز به صورت غیر رسمی در شهرستان حضور دارند.

فرماندار شهرضا با اشاره به افزایش چهار درصدی مصرف بنزین و ۹ درصدی نفت گاز نسبت به سال گذشته گفت: سفرهای نوروزی افزایش داشته است و پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده شاهد افزایش ورود مسافران باشیم، با توجه به تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن اقدامات لازم در این خصوص انجام شده است.

کد خبر 738337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.