حل مشکلات اقتصادی با مشارکت مردم میسر است

امام جمعه سمیرم گفت: هر جا مردم پای کار بوده‌اند، کار پیشرفت کرده است و در زمینه اقتصادی نیز لازم است مردم پای کار آیند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین دیانی ظهر امروز _جمعه، سوم فروردین‌_ ضمن عرض تبریک سال نو با اشاره به شعار سال در خطبه‌های نماز جمعه سمیرم، اظهار کرد: مقام معظم رهبری شعار سال را جهش تولید با مشارکت مردم عنوان کردند که باید نکاتی را در این زمینه عرض کرد.

وی افزود: جهش تولید با رشد تولید خیلی متفاوت است، اگر به آمارها در این چند سال دقت کنید، به‌ویژه دو سال آخر، رشد تولید داشتیم، اما جهش تولید نداشتیم.

امام جمعه سمیرم تصریح کرد: همان‌طور که هر جایی مردم را پای کار آوردیم موفق شدیم و در دفاع مقدس نیز مردم پای کار آمدند و کار را تمام کردند، در زمینه اقتصادی نیز باید به همین صورت عمل کنیم.

وی در ادامه گفت: ما باید در کار فرهنگی هم مردم را به میدان آوریم، چرا که تا امروز در اعیاد و جشن‌ها که مردم مشارکت داشتند، مراسم‌ها باشکوه برگزار می‌شود و این به آن معنا است که مردم با عشق به میدان می‌آیند و مشارکت می‌کنند، بنابراین هر جا مردم پای کار باشند کار پیشرفت کرده است.

کد خبر 738334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.