خدمت‌رسانی ویژه تاکسیرانی اصفهان به مسافران/ استقرار ۴۰ دستگاه خودروی ون در «سه‎‌راه بانک»

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: روز یکم فروردین ۱۴۰۳ با افزایش حجم مسافر روبه‌رو شدیم، از این‌رو از ساعات ابتدایی روز دوم فروردین، ۴۰ دستگاه خودروی ون در ایستگاه «سه‌راه بانک» واقع در خیابان استانداری مستقر شد و در حال خدمت‌رسانی به مسافران است.

محمد پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همزمان با آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر شهر، ناوگان تاکسیرانی اصفهان از بیست‌وچهارم اسفند سال جاری با حضور در ۱۵ ایستگاه آماده خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی است.

خدمت‌رسانی ویژه تاکسیرانی اصفهان به مسافران/ استقرار ۴۰ دستگاه خوردوی ون در «سه‎‌راه بانک»

وی با بیان اینکه خودروهای تاکسی به برچسب ماه مبارک رمضان و سال جدید مزین شده است، افزود: در ایام نوروز تاکسی‌ها در ایستگاه‌های سه‌راه بانک، خیابان حافظ، باغ پرندگان، آکواریوم ناژوان، کوی سعدی، میدان امام علی (ع)، منارجنبان، میدان انقلاب، پشت مطبخ، پایانه کاوه، پایانه صفه، راه‌آهن، سیتی‌سنتر، باغ گل‌ها و فرودگاه مستقر شده است و نسبت به جابه‌جایی مسافران و گردشگران نوروزی اقدام خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی اصفهان با اشاره به استقرار ۴۰ دستگاه خودروی ون در ایستگاه سه‌راه بانک واقع در خیابان استانداری خاطرنشان کرد: روز یکم فروردین ۱۴۰۳ با افزایش حجم مسافر روبه‌رو شدیم و تمام ظرفیت خودروهای پیش‌بینی شده در ایستگاه‌ها زیر بار مسافر رفت.

خدمت‌رسانی ویژه تاکسیرانی اصفهان به مسافران/ استقرار ۴۰ دستگاه خوردوی ون در «سه‎‌راه بانک»

پرورش اضافه کرد: برای روز دوم فروردین نیز حجم مسافر خوبی را در ایستگاه سه‌‎راه بانک داشتیم و از ساعات ابتدایی کار، در این ایستگاه ۴۰ دستگاه خودروی ون مستقر شد و در حال خدمت‌رسانی به مسافران است.

کد خبر 738304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مریم رستمیان IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    0 0
    عالی ممنون