حادثه دیدن ۴۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته / بهره‌مندی ۶۰۲۳ نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به حادثه دیدن ۴۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، از بهره‌مندی ۶۰۲۳ نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت خبر داد.

محمدنوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت روز گذشته _پنجشنبه دوم فروردین_ ۱۳ حادثه جاده‌ای و هشت خدمت حضوری با ۴۷ حادثه دیده توسط نیروهای معاونت امداد و نجات هلال‌احمر استان اصفهان پوشش داده شده است که از ۳۱ نفر مصدوم این حوادث، ۱۴ مصدوم حوادث مذکور، به مراکز درمانی و بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی با اشاره به درمان سرپایی هشت نفر در این مدت افزود: در طول بازه زمانی مذکور، دو مورد اسکان اضطراری انجام شد و ۱۳ نفر اسکان اضطراری یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به خدمات ارائه شده توسط معاونت جوانان این جمعیت تصریح کرد: در این بازه زمانی، ۶۰۲۳ نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت و ۲۰۵۸ نفر از خدمات امدادی بشر دوستانه اکیپ سحاب بهره‌مند شده‌اند.

متقی ادامه داد: در طول بازه زمانی مذکور، ۱۲۵۵ کودک از فضای دوستدار کودک و ۳۱۰ نفر از خمیه‌های نماز برپا شده استفاده و ۵۶۲۲ نفر نیز به پست‌های ثابت نیروهای جوان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان مراجعه کرده‌اند.

کد خبر 738297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.